neděle 28. května 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 6

Ahoj
Je tu neděle a Marťáskův týden s knížkou. Koukneme se na můj knižní i neknižní týden.

Nejdříve se koukneme na knižní týden.

Dočtená kniha
Kniha Zlodějka knih mi dělala společnost ještě skoro celý týden. Knihu jsem četla už podruhé a tak jsem si čtení užívala víc, než, když jsem četla knihu poprvé. Napoprvé jsem měla docela problém se do knihy začíst. Tentokrát to bylo mnohem lepší. Knihu doporučuji, je to výborná kniha z období 2. světové války. Kniha mi dělala společnost skoro dva týdny. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny, ale uvažují, že si knihu koupím do své knihovničky.

Po dočtení knihy jsem uvažovala do které knihy se pustit dál. Má hromada knih z knihovny je stále velká a jsou v ní zajímavé kousky a v mé knihovničce čeká na přečtení také spousta velmi zajímavých knih. Tak rozhodnout se po které knize sáhnu bylo náročné. Jistě to znáte také. Vybrat knihu, když byste nejraději četli všechny. Nakonec jsem vybrala knihu Dům u ústí řeky. Knihu už mám doma z knihovny delší dobu a upřímně nechápu, proč jsem čtení této knihy tak dlouho odkládala. Asi to tak mělo být a lákavých knih je spousta. To znáte. Kniha se mi moc líbí, čte se velmi dobře. Příběh je velmi zajímavý a je z části ze současnosti, z části z minulosti. Obě dvě dějové linky jsou zajímavé. Knihu asi dnes dočtu, nebo maximálně zítra.


A nastane opět otázka Co číst dál? Ještě netuším po které knize sáhnu, ale nejspíš to zas bude kniha z mé hromady z knihovny. Jakou knihu jsem si vybrala, o tom zas v neděli v dalším článku.

Jistě jste si všimli, že recenzí je teď míň, ale nebojte, zase se do toho pustím. Teď si víc užívám čtení. Kromě článků Marťáskova knižní výzva 2017 - Květen a Přečtené knihy - Květen 2017 chystám ještě dva články. Těšit se můžete brzo a věřím, že se budou líbit.

Neknižní týden tak moc pohodový nebyl, nepříjemné zprávy, ale tak už to v životě chodí. Jsou dny plné sluníčka, i ty zamračené. Přeji ať máte víc dní sluníčkových. Já jdu už dnes do práce na noční, pochopitelně i s knihou, čtu o přestávkách. Noční budu mít celý týden. Ta první noční bývá nejnáročnější.

Přeji pohodovou neděli a báječný příští týden.

Jaká kniha Vám dělala společnost? Pochlubte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat