neděle 28. května 2017

Marťásek a knihy s psími hrdiny

Ahoj
Zvířata mám ráda odjakživa a pejsci patří mezi mé největší oblíbence. Od té doby, co máme pejska Maxe, to platí mnohonásobně. Miluji také knihy s psími hrdiny a tak jich několik v mé knihovničce mám. Momentálně mám 7 knih a všechny mají nádherné obálky. Některé knihy mám přečtené, některé i víckrát, jiné na přečtení teprve čekají.

Tady jsou

Marley a já 
Jedná se o příběh manželů Jenny a Johna, jejich dětí a labradora jménem Marley. V příběhu prožijeme celý Marlyho psí život a rozhodně se u čtení nebudete nudit. Budete se smát, budete překvapeni, budete i plakat (hlavně na konci). Já knihu četla už několikrát a moc se mi líbí a na slzičky dojde pokaždé, i když vím jak to dopadne. Kniha je i zfilmovaná a film je také báječný, ale za mně je kniha o trošku lepší.

Když byl náš pes malé štěňátko, ke knize se dostal a zkoušel ji také "číst", tak je taková okousaná, ale číst se ještě dá.


Štěně k vánocům
Knihu jsem náhodou objevila v Knižním klubu za dobrou cenu. Kniha mě zaujala anotací, tak jsem si ji koupila a jsem moc ráda, že jsem tak udělala. Kniha je úžasná. Příběh manželů Megan a Iana, kteří se rozhodli se věnovat výchově asistenčních psů. Kniha hned po přečtení se zařadila mezi mé srdcovky a také u této knihy došlo i na slzičky.

Packu na to!
Jedná se zvířecí příběhy a už strašně moc dlouho čeká v mé knihovničce na přečtení.

Jasno lepo podstín zhyna 
Knihu mám už nějakou dobu doma a také ještě nečetla. Kniha mě zaujala anotací, jsem na příběh zvědavá a snad se už konečně brzo Pustím do čtení.

Psí poslání
Kniha je úžasná a doporučuji všem pejskařům. S jedním pejskem zde prožijeme několik jeho životů. Kniha se mi velmi líbila, hodně mě ovlivnila a na našeho pejska se od té doby, co jsem knihu přečetla, dívám jinýma očima. I tady došlo na slzičky. Kniha je také zfilmovaná, ale film jsem ještě neviděla.

Psí cesta
Pokračování knihy Psí poslání. Knihu jsem zatím nečetla. Brzo to napravím.


Můj život v jeho tlapkách
Úžasná kniha, která mě zaujala na první pohled a po přečtení anotace jsem věděla, že knihu musím mít doma ve své knihovničce. Jedná se silný příběh ženy bojující s vážnou nemocí a o pejscích, kteří jí pomáhali a pomáhají v každodenním životě. Hlavně zlatý retrívr jménem Ted, který paní pomáhá dodnes. Kniha se také zařadila mezi mé srdcovky.

Tak to byly mé knihy s psími hrdiny. Jaké jsou Vaše oblíbené? Četli jste některou z těchto knih, nebo naopak máte tip na jinou knihu? Za tipy na knihy budu ráda.

Žádné komentáře:

Okomentovat