sobota 7. ledna 2017

Sobotní povídání

Ahoj
A opět trošku povídání. Dnes lenoším u knížky a televize. Měla jsem tento týden noční, je to náročné. Pracuji v Břeclavi v Gumotexu jako dělnice. Pracuji na tři směny.

Dočítám tuto knihu

Kniha se mi líbí, recenze bude brzo.

Tento rok jsem si dala za cíl číst víc knih z mé knihovničky a nenosit tolik knih z knihovny. Tak se uvidí jak to půjde. V knihovně mají spoustu novinek, tak se těžko odolává. V každém případě na tom chci zapracovat. Nyní se snažím číst hlavně knihy z knihovny, abych zmenšila hromadu knih, co mám doma. Ještě mě čeká zdolat 7 knih. Jak hromadu ještě zmenším, vrhnu se na mou KNIHOVNIČKA.

Na Databázi knih jsem si udělala seznamy knih, které chci během letošního roku určitě přečíst, nebo aspoň část. Seznamy se budou v průběhu roku měnit. 



Používáte také Databázi knih a máte svoje seznamy?

Je poradna zima. Je to sice venku krásné, ale mám radši tepleji. Co Vy, máte rádi zimu? 

Přeji pohodový večer. Já si budu ještě číst. Dnes nebo zítra knihu dočtu a budu přemýšlet po které knize sáhnu dál. Jakou knihu čtěte momentálně Vy?



Žádné komentáře:

Okomentovat