sobota 7. ledna 2017

12 knih

Ahoj
Můj úkol: těchto 12 knih přečíst během roku 2017. Jsou to knihy z mé knihovničky

 1.

Od autora jsem četla knihu Jsou světla, která nevidíme, která se mi velmi líbila. Tuto knihu už mám doma už nějakou dobu, tak snad na ni dojde brzo.

 2.

Tuto knihu jsem vyhrála v soutěži, už je to hodně dlouho a teď na ni snad už dojde řada.

 3. 



Na tento příběh už se také nějakou dobu těším.

 4. 


Už také dlouho čeká na přečtení.

 5. 

Danielle Steel je má oblíbená autorka, tak se těším na tuto knihu.

 6. 

I tato kniha čeká až ji přečtu.

 7. 

I na tento příběh se těším.

 8. 

Tuto knihu jsem si nadělila na vánoce a na tu se těším hodně.

 9. 

Knihy Zdenky Jordánové jsou zajímavé a můžeme se hodně dozvědět o sobě a mohou nám změnit život.

10. 

A ještě jedna kniha od Zdenky Jordánové.

11. 

I s touto knihou chci pracovat.

12. 

A také s touto knihou.

Toto je 12 knih z mé knihovničky, které chci během roku 2017 přečíst určitě. Některé mám doma už hodně dlouho a je to ostuda, že jsem je ještě nepřečtla, jiné jsem si pořídila nedávno. Na všechny se moc těším. Nosím stále hodně knih z knihovny a pak to tak dopadá. Knihovna...moje závislost. Letos se chci víc zaměřit na svou knihovničku. Při psaní tohoto článků jsem si uvědomila jak dlouho už některé z nich mám. Tak, jde se na to.


8 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komentář se mi omylem povedlo odebrat, ale přečetla jsem si ho. Děkuji. Knih na mě čeká víc, ale tyto chci přečíst určitě.

      Vymazat
  2. Väčšinu kníh síce nepoznám, každopádne ti prajem príjemné čítanie a snáď sa ti podarí všetky prečítať :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Podobný úkol jsem si dala letos taky, jen jsem se ho pokusila zkombinovat s Čtenářskou výzvou na Databázi knih, tak uvidíme, jestli to půjde podle plánu. S knihovnou to mám podobně, jsem tam každý týden, protože tam pomáhám mamce, a dokážu si naprosto představit jak je hrozný pocit tam jít a žádnou knížku si nepůjčit. Vlastně jsem si na to udělala předsevzetí, který na stopro nedodržím :D Držím palce ať se ti podaří všechny knížky co sis dala za úkol přečíst :) Měj se hezky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a držím palečky i tobě ať se daří. Teď se snažím zmenšit hromadu knih z knihovny a pak už se na to vrhnu. Měj se fajn.

      Vymazat
  4. Všechny malé zázraky jsou nádherná knížka, hrozně emotivní, ale taky šíleně depresivní. Já jsem ji i obrečela. Naopak Dívka s devíti parukami pro mě byla hrozný zklamání :(

    OdpovědětVymazat
  5. Zeď vzpomínek se mi moc líbila. Dívka s devíti parukami a Všechny malé zázraky na mě čekají. A dál mě láká i Mariana a Kouzelný náramek :)

    OdpovědětVymazat