sobota 5. prosince 2015

Výhra v soutěži

Ahoj

Nedávno jsem objevila na blogu Suzanne Můj život mezi knihami
Halloweenský knižní HOP 2015 a tak jsem si řekla, že se zapojím a třeba budu mít štěstíčko.
Splnila jsem všechny podmínky a vyplnila soutěžní formulář a napjatě čekala na vyhodnocení.

A dočkala se. Když jsem se dozvěděla, že jsem vyhrála, měla jsem obrovskou radost.
Se Suzanne jsem se domluvila a čekala balíček.

V pátek jsem se dočkala a tak se můžu pochlubit, co jsem to vlastně vyhrála
 

Jedná se o ARC výtisk knihy a moc se těším až si ji přečtu. Děkuji Suzanne.

Blog Můj život mezi knihami patří mezi mé nejoblíbenější a stejně tak i YouTube kanál Suzanne A. White. Doporučuji nakouknout a třeba si Suzanne oblíbíte stejně jako já. Videa na YouTube i články na blogu jsou super, recenze na knihy dokonalé.

Máte i Vy své oblíbené blogy a YouTube kanály? Pochlubte se

Žádné komentáře:

Okomentovat