pondělí 28. prosince 2015

15 NEJ KNIH 2015

Ahoj
I když do konce roku 2015 ještě pár dnů schází, v dnešním článku se podíváme na 15 NEJ KNIH, které jsem přečetla během roku 2015.

  1. Vypravěčka - Jodi Picoultová
  2. Krvavá hraběnka - Linda Lafferty
  3. Nejtemnější hodina - Barbara Erskinová 
  4. Stříbrná zátoka - JoJo Moyes
  5. Vlk samotář - Jodi Picoultová
  6. Čas odejít - Jodi Picoultová
  7. Sen o Somersetu - Leila Meacham 
  8. Poselství růží - Leila Meacham 
  9. Zakletá Ella - Gail Carson Levine 
  10. Zátiší s kousky chleba - Anna Quindlen 
  11. Ještě jsem to já - Lisa Genova 
  12. Motýlí ostrov - Corina Bomann
  13. Velká holka - Danielle Steel 
  14. Kouzlo všednosti - Táňa Keleová-Vasilková
  15. Z lodiček do holin - Marcela Mlynářová 
A ještě 3 série

  1. Drahokamy - Keratin Gier 
  2. Temné vize - L.J.Smith
  3. Rubínová zář - Virginia Andrewsová 
Tak, to jsou knihy, které se mi v tomto roce líbily nejvíc. 
Jak by vypadalo vašich 15 nej knih?

Přeji pohodové dny a můžete se těšit na další články. Ještě jich pár bude do konce roku.

2 komentáře:

  1. Na Krvavou hrabenku se už taky delší dobu těším, tak jsem ráda, ze ji někdo četl a libila se. No a Vypravecka, to už za chvíli bude Vypravecka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě dvě knihy jsou úžasné, doporučuji a přeji příjemné čtení. Jsem zvědavá na Tvůj názor na tyto knihy.

      Vymazat