čtvrtek 31. prosince 2015

Silvestrovské povídání + Jak to bude dál na blogu + PF 2016

Ahoj
Jen pár hodin nás dělí od konce roku 2015, tak je vhodná chvíle na trošku povídání o prvních měsících blogu a na co se můžete těšit po Novém roce.

Blog vznikl 15.8.2015 a od té doby je součástí mého života. Všechno se pomalinku učím a blog je mou radostí. Není vše ještě úplně dokonalé, ale snažím se zlepšovat a budu i nadále.

K dnešnímu dni jsou na blogu 3 pravidelní čtenáři. Věří, že během roku 2016 se toto čísílko zvýší.
Zobrazení blogu 673
Počet příspěvků i s tímto 36

Všem, kdo zavítali na můj blog a přečetli si některé články moc a moc DĚKUJI
DĚKUJI také za první krásné komentáře. Je to ohromná motivace psát dál.

DĚKUJI

A a co se můžete těšit po Novém roku?

Můžete se těšit na pravidelné články:
  • Čtení knižních restů
  • Přečtené knihy
  • Knihy z knihovny
  • Marťáskova knižní výzva 2016
  • Nové knihy
  • Tvořeníčko
A určitě také na
  • Knižní povídání
  • Neknižní povídání
  • Tagy
A další nové články a rubriky

Co byste rádi našli nového na blogu v roce 2016?

Nedávno jsem na Youtube u mé oblíbené blogerky a youtuberky Verči narazila na video na zajímavé téma: 
Blog nebo YouTube?
Verča má zajímavá videa Blueberry Pink
I články na blogu Blueberry Pink
Doporučuji nakouknout. 

O dalších mých oblíbencích na YouTube a oblíbené blogy, zase příště, ve speciálním článku.

Tak se chci zeptat i Vás. Díváte se raději na videa na YouTube nebo čtete články na blogu?
Já to mám tak, že někdy se radši kouknu na video, jindy si radši přečtu článek na blogu. U mých oblíbenců sleduji videa na YouTube i blog.
Psaní na můj blog mě moc baví a pomáhá mi a moc mě baví. O natáčení vidí zatím neuvažuji.

Je ještě jedno zajímavé téma a to Drahé dárky na Vánoce nebo drobnosti, dárky vyrobené a darované s láskou?

Každý jsme jiný a někoho víc potěší drahé dárky, někoho víc potěší i drobný dáreček. Nechci nikoho soudit, každý to máme jinak, každý máme jiné priority. Jedná se pouze o můj názor na toto téma. 
Já to mám takto. I když mě potěší i dražší dárek, tak si ví a víc uvědomuji, že Vánoce o drahých dárcích určitě nejsou. I drobné dárečky, nebo dárky vlastnoručně vyrobené s láskou udělají velkou radost. Ze všeho nejdůležitější je Vánoce si užít s rodinou, těmi nejbližšími. To si rok od roku uvědomuji víc a víc a je to pro mě důležitější než spousta dárků.
Stále ráda vzpomínám na Vánoce u babičky a dědy v Brně. Sešli jsme se tam vždy celá rodina, tetičky, strýcové, sestřenice, bratranci, dohromady až 20 lidí. Spousta dobrého jídla, cukroví a hlavně spousta dobré nálady a společná fotka. Nejoblíbenějším dárkem byly pletené ponožky od babičky, bez toho by Vánoce nebyly. Bohužel babička, ani děda už nejsou mezi námi, tak jen vzpomínám a vzpomínám ráda.
Letos mě nejvíc dojaly Vánoce u taťky v Brně. Byla tma i má neteřinka Elenka. Radost a její rozzářená očka... to je nad všechny dárky.
Jak to máte Vy? Dražší dárky, nebo drobné dárečky, či dárečky vlastnoručně vyrobené a darované s láskou?

Mám tu něco přes tři hodinky do konce roku 2015 a tak si je užijte co nejlépe
A do NOVÉHO ROKU 2016 přeji

HODNĚ ZDRAVÍČKA, ŠTĚSTÍČKA, LÁSKY, POHODY A SPOUSTU SPLNĚNÝCH PŘÁNÍ A SNŮ. AŤ JE ROK 2016 KOUZELNÝM ROKEM PLNÝM POHODY.

Žádné komentáře:

Okomentovat