sobota 26. září 2015

TAG - THE COURTSHIP BOOK TAG

Ahoj. 
A máme tu další TAG, který se mi líbí. Knihy , které jsem zmínila v tomto tagu, jsou knihy, které mám ve své knihovničce.

Jdeme na to -

1. První přitažlivost - Krásná obálka
    Jak být v životě šťastnější - Heather Summers, Anne Watson
    Delfín je moje oblíbené zvíře

2. První dojem - Zajímavá anotace
    Muž, který chtěl být šťastný - Laurent Gounelle

3. Sladké řeči - Styl psaní 
    Rubínová zář - Virginia Andrewsová (série Landry)

4. První rande - Skvělý 1. díl série
    Tklivá melodie - Virginia Andrewsová (série Logan Family)

5. Pozdní noční hovory - Ponocování s knihou
    Krvavá hraběnka - Linda Lafferty

6. Vždy v mé mysli - Kniha, která se vryje do paměti
    Dar - Danielle Steel

7. Fyzické sblížení - Kniha zajímavá na omak
    Marley a já - John Grogan

8. Setkání s rodiči - Kniha pro rodiče a známé
    Páteční klub pletení - Kate Jacobs

9. Přemýšlení nad budoucností - Kniha, kterou budeš číst ještě mnohokrát
    Jak běžet do kopce - Jana Paulová

A je to. Zkusíte tento TAG také?

Tento TAG jsem objevila na Knihánkov

Žádné komentáře:

Okomentovat