sobota 19. září 2015

TAG - THIS or THAT BOOK TAG

Ahoj. 
Dnes tu pro Vás mám ještě jeden TAG, který jsem nedávno objevila a který se mi moc líbil.
Tak jdeme na to -

  1. Reálná kniha nebo e-book?
      Reálná kniha

  2. Hardback nebo paperback?
      Hardback

  3. Český nebo anglický jazyk?
      Český jazyk

  4. Český nebo zahraniční autor?
      Zahraniční, ale chtěla bych číst víc knih od českých autorů

  5. Dispotie nebo reálná kniha?
      Reálná kniha

  6. Šťastné nebo smutné konce?
      Šťastné konce, ale i smutné, záleží na příběhu

  7. Hrdinka nebo hrdina?
      Hrdinka

  8. Tenké knihy nebo tlusté knihy?
      Záleží na okolnostech a příběhu, na náladě. Někdy sáhnu radši po tenké knížce, jindy po             tlusté knize.

  9. Kniha s přebalem nebo bez přebalu?
      Kniha s přebalem

10. Série nebo samostatná kniha?
      Samostatná kniha, ale mám oblíbené i série.

11. Kniha ze současnosti nebo historická?
      Současnost

12. Knihovna nebo kupovat knihy? 
      Knihovna, ale některé knihy je dobré mít doma ve své knihovničce

13. Záložka nebo ohýbání rohů?
      Záložka

14. Kouzelníci nebo víly?
      Víly

Tak a je to. Zkusíte tento TAG také? Máte zájem o další TAG? Ještě jeden TAG mám pro Vás nachystaný.
   


Žádné komentáře:

Okomentovat