sobota 19. září 2015

Knihy z knihovny

Ahoj.
Přeji pohodový sobotní večer.
V minulém článku jsem psala, které knihy bych chtěla přečíst v nejbližší době a kterou knihu právě čtu.
Tento týden jsem byla v knihovně a donesla si další hromádku knih.

Na fotce je i kniha Vražedná aplikace - Robin Cook, kterou jsem zmiňovala minule a která čeká na přečtení.

Knihy jsou to zajímavé, nevěděla jsem do které se pustit nejdříve. Nejraději bych četla všechny naráz, ale to moc nejde, tedy aspoň mně ne. Máte to také tak?

První knihou, kterou jsem z této hromádky přečetla je kniha -
Kapky naděje a štěstí - Blanka Kubešová
Byl pátek, prvního září třicet devět, patnáct minut po čtvrté hodině ranní a vypukla druhá světová válka ...
Jedná se o šokující příběhy čtyř židovských dívek a jejich nejbližších z doby německé okupace v Polsku.
Za sebe knihu doporučuji.

I když mám rozečtenou knihu Hrobař - Lisa Jackson, další knihou po které jsem z této hromádky sáhla je kniha -
Vlk samotář - Jodi Picoultová
Na tuto knihu jsem byla hodně zvědavá a po přečtení prvních stránek vypadá slibně. Více až v dalším článku. Od této autorky mám v knihovně rezervovanou i knihu Čas odejít, na kterou se také moc těším.

Knihu Hrobař - Lisa Jackson zatím odložím a přečtu později.

Další knihou z této hromádky je kniha -
Stříbrná zátoka - Jojo Moyes

Několik knih mám v knihovně ještě rezervovaných. Tak je pořád co číst.
Přivítám další tipy na čtení. Co byste mi doporučili? Četli jste některou z knih, které jsem zmínila?

Žádné komentáře:

Okomentovat