sobota 29. června 2019

Báječné setkání s Danuškou a Markem v Bzenci

Ahoj
Přeji pohodový sobotní večer a vítám Vás u nového článku. Dnešní článek bude o báječném setkání s Danuškou Goliášovou a Markem Hermanem v Bzenci, které se uskutečnilo ve čtvrtek. Jak jsme se měli? Jako v pohádce.

Setkání bylo v plánu už delší dobu. Danuška měla volno, Marek také a já jsem vsi domluvila v práci volno. Dovolenou jsem získala, i když nebyla přijata úplně s nadšením. Důležité je, že jsem dovolenou získala a mohla se tak na setkání s Danuškou a Markem těšit.

Ve středu jsem si nachystala věci a pak nastal den D. Ráno jsem posnídala a vypila kávu a vyrazila na vlak. Cesta uběhla v pohodě a už byl čas vystupovat z vlaku, v Moravském písku, kde na mě čekali Danuška s Markem. Moc jsem se na oba těšila, tak jsem pospíchal za nimi. Přivítání bylo úžasné. Cítila jsem se fantasticky, milovaná, jako princezna. 





Po přivítání jsme se přesunuli do Bzence, kde Danuška bydlí. Prohlédli jsme si knihovnu, kterou známe s Danuščiných videí. Ve skutečnosti je ještě krásnější. Předali jsme si dárečky, pochopitelně to byly knihy. Dostala jsem knihy 3 a to 2 od Danušky a jednu od Marka. Moc se těším až se pustím do čtení. Kterou budu číst první ještě nevím. Lákají mě všechny 3.


Danuška nám připravila výbornou snídani vynikající kávu. Po snídani jsme vyrazili na příjemnou procházku po Bzenci. Nebylo ještě takové horko, tak to šlo.

















Po příjemné procházce jsme se vrátili k Danušce a natočili povídací, krátké video. Snažím se tam i já trošku mluvit. A jednou se snad odhodlám a začnu natáčet i já. Láká mě to hodně, ale nějak se nemůžu odhodlat. V tomto videu po boku Danušky a Marka to celkem šlo. Oba mi byli velkou oporou a byla jsem tak víc v pohodě. 

A pak už následovalo koupání v bazénu. Bylo to moc fajn a vydrželi jsme v bazéně hodně dlouho. Koupání jsme si zpříjemňovali povídáním o knihách, knižní komunitě a životě. 

Danuška je výborná hostitelka a kuchařka. Starala se o nás celý den výborně, až maminkovsky. Připravila nám spoustu dobrot. Měli jsme výborný těstovinový salát, kuřecí řízečky a nechyběl ani zákusek a později pohár. A vynikající ledová káva. Všechno moc mňam. Danušce moc děkujeme. 


Byl to úžasný den s těmi nej lidmi. Bylo mi s Danuškou i s Markem moc dobře, pohodově. Celý den jsme si povídali o všem možném. Vůbec se mi nechtělo odjíždět. Den utekl až moc rychle, jak všechno, co je fajn. Vzpomínat na tento den budu hodně dlouho. Hodně mi dal, i když mám o čem přemýšlet. Trošku jsem smutná, ale plánujeme další setkání, tak je na co se těšit. A já se na setkání s Danuškou a Markem těším moc. Další setkání bude pravděpodobně v Karviné. 

Nádherné dárečky od Danušky 

A kniha od Marka

Oba mi udělali velkou radost s dárečky.

Poslali jsme i pohledy naším oblíbeným booktuberům


A co říci na závěr. Tento den BYL NÁDHERNÝ. Přeji si více takových dnů.

Danuško a Marku děkuji 🌞❤️



Sklenka vína vypitá, článek dopsaný a za chvíli online.

Některé fotky jsou moje a některé jsem si půjčila Danuščiny. Jak již tradičně zapomínám fotit. 

8 komentářů:

  1. Jsem moc ráda, že se vám u mě líbilo. I pro mě to byl super den a děkuji, že jste přijeli.

    OdpovědětVymazat
  2. "Každý člověk potřebuje ve svém životě odlišné lidi... Přístav, kde najde útočiště v bouři nebo který může navštívit jednoduše proto, že je tak krásný den" ~K. Depoortere~

    ... na tento citát jsem si vzpomněla, hned jak jsem se pustila do čtení tohoto článku - myslím, že tu atmosféru vašeho setkání vystihuje dokonale. Člověka opravdu zahřeje u srdce, když vidí, že jsou na Zemi místa, kde je "svět ještě v pořádku" a kde lidi ví, na čem v životě opravdu záleží. :-)
    Mám vás moc ráda, jste zlatí♥♥♥
    Jana/barnajka

    OdpovědětVymazat
  3. Byl to pěkný den. Budu na něj vzpomínat. :)

    Budu se těšit na tvoje první knižní video. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marku, souhlasím, byl to nádherný den. mého knižního videa se dočkáš, neboj. Moc děkuji za podporu.

      Vymazat
  4. První jsem shlédla video od Danušky. Je to sluníčko a plná pozitivního myšlení, i když to někdy nemá jednoduché. Určitě bych se nebála natáčet. Jistě si svůj okruh sledujících najdete. Chce to jen odvahu se do toho pustit. Držím palce...

    OdpovědětVymazat