neděle 7. října 2018

MARŤÁSKOVO POVÍDÁNÍ

Ahoj
Po delší odmlce jsem tu s novým článkem a novinkami. Udělala jsem si kávu do mého oblíbeného hrnku a zbaštila mou oblíbenou dobrotu a pustila se do psaní článků. Už mi to docela chybělo a dnes mám tu správnou náladu na psaní.


Včera jsem byla na výletě v Havlíčkově Brodě 🎒📚🚂. Jela jsem tam na podzimní knižní veletrh. Z Brna jsem cestovala z Irenkou z Knihánova a bylo to báječné. Byl to báječný knižní den a víc se rozepíšu v samostatném článku.


Moje oblíbená minerálka.

Aktuálně čtené knihy
Knihu mám půjčenou od kolegyně z práce a líbí se mi. Je to docela bichlička, 550 stran, ale čte se dobře.

Na tuto knihu jsem se těšila už dlouho a zatím jsem spokojená. Mám přečtené dvě povídky a obě se mi líbily. Tak jsem zvědavá i na ostatní povídky.

V září jsem byla také na báječném knižním srazu v Brně. Knižní sraz organizovali Vojta s Terezou. Knižní sraz byl na skvělém místě, kde se mi moc líbilo. Na srazu jsem byla sice nejstarší, ale vůbec to nevadilo. O srazu také plánuji samostatný článek.


Byla jsem také na výprodeji knih v knihovně v Břeclavi.  


Na výprodeji jsem byla 2x a to jednou s kamarádkou Zlatkou a podruhé sama. Neodolala jsem a koupila několik knih. Těším se až si je přečtu. I když, kdy na ně dojde, těžko říct. Knih, které čekají na přečtení, je spousta.

Už nějakou dobu uvažuji o rubrice Marťáskův týden s knížkou. Přemýšlím jak by se dala rubrika vylepšit, nebo jakou rubrikou nahradit. Na jednu stranu je pro mě fajn shrnout si, knižní i neknižní události týdne, ale ne vždy mám v neděli čas a náladu psát. Psát o několika týdnech pak najednou už není tak ideální. Co Vy na to?

Budu se snažit dohnat resty, několik článků Vám ještě dlužím.
Jdu pokračovat v psaní článků.
Zatím mějte pohodovou neděli.

4 komentáře:

  1. Já mám týdny s knížkou ráda na blozich i ve videích. Ale sama s tím mám též problém. Není vždy možnost psát či točit a doháněni je na houby.🤔

    OdpovědětVymazat
  2. Ernest Hemingway je dobrá volba. Mám tohoto autora rád, píše jednoduše a přesto jeho knihy dokážou člověka hodně zasáhnout. V jednoduchosti je krása. Kniha Přes řeku do stínu stromů je mi hodně líbila, romantika. :)

    OdpovědětVymazat