neděle 21. října 2018

Měj mě rád/a - Markéta Hejkalová

Měj mě rád/a - Markéta Hejkalová
Zajímavý příběh odehrávající se v průběhu mnoha let pro pozorné čtenáře.

Nakladatelství: Hejkal
Rok vydání: 2017
Počet stran: 376
Vazba: pevná / vázaná s přebalem
ISBN: 978-80-86026-88-6

Měj mě rád/a je zajímavý příběh pro pozorné čtenáře. Příběh začíná roku 1902 a odehrává se v průběhu více jak 100 let. V příběhu sledujeme osudy mnoha lidí a jejich rodin. Některé postavy jsou nám sympatické a držíme jim palce a jiné postavy jsou nám sympatické míň. Postavy jsou skutečné i fiktivní. Jejich osudy se nečekaně prolínají. Příběh se odehrává v několika zemích. V příběhu se také dozvíme zajímavé informace o postavách skutečných, i historických událostech. O tom, jak tyto události ovlivnily osudy našich postav. A to v dobrém i zlém. Sledujeme radosti i starosti v každodenním životech jednotlivých postav.

Pro mě bylo třeba zajímavé vyprávění Reinhardovi Heydrichovi a jeho ženě Lině. Se zájmem jsem sledovala osud Liny. Postav, jejichž osudy jsem se zájmem sledovala bylo víc. Každý čtenář si může v příběhu najít své oblíbené postavy.

Kniha se mi líbila a je velmi čtivá. Z počátku mi docela dělalo problém se do příběhu začíst. Příběh se odehrává ve velkém tempu, velké skoky v čase. V příběhu je také hodně postav. Proto je to příběh pro pozorné čtenáře. Jinak se čtenář může v příběhu tak trochu ztratit a nevyzná se v příběhu. Tyto skutečnosti mohou být problémem pro více čtenářů. Kniha nesedne každému. Během čtení jsem si na to zvykla a pak už jsem si čtení užívala. Věřím, že si kniha své čtenáře najde. Čtenáře, kterým se bude kniha líbit.

Měj mě rád/a je první knihou, kterou jsem od Markéty Hejkalové četla. Kniha se mi i přes určité mínusy líbila, tak mám v plánu se podívat i po jiných knihách autorky. Viděla jsem, že některé knihy autorky mají i u nás v knihovně.

Za knihu moc děkuji Nakladatelství Hejkal

Knihu si můžete koupit Nakladatelství Hejkal



Žádné komentáře:

Okomentovat