neděle 14. října 2018

MARŤÁSKOVA KNÍŽNÍ HROMÁDKA - ŘÍJEN 2018

Ahoj
Přeji pohodové nedělní odpoledne a vítám Vás u nového článku. Je polovina října, tak je už nejvyšší čas Vám ukázat svou knižní hromádku na říjen aneb TBR.

Na říjen jsem si vybrala 4 knihy

Dvě knihy mám přečtené
 Knihu mám půjčenou od kolegyně z práce. Kniha se mi líbila, četla se dobře, ale je to docela bichlička. Kniha má 550 stran. Příběh se začíná roku 1811. Fabiena Meréchalová se vrací z kláštera, kam ji otec poslal na vychování. Dostala zprávu, že otec náhle těžce onemocněl. Vydává se tedy na cestu s velkými obavami o otce. Cesta neprobíhá zrovna dobře a po příjezdu domů Fabienu nečekají zrovna dobré zprávy. V příběhu sledujeme další Fabienin osud. Fabiena se v průběhu let mění z nesmělé dívky ve statečnou ženu. 
Neměla jsem teď moc čtecí náladu, jinak bych si příběh užila mnohem víc.

 Přečetla jsem i tuto knihu s 8 povídkami na téma léto. Kniha se mi líbila. Některé povídky se mi líbily vín, jiné mě tolik nezaujaly. Kniha má pěknou obálku a příjemnou velikost, do kabelky. V knize má povídku i má oblíbená autorka Alena Mornštajnová. Povídka Aleny Mornštajnové se mi velmi líbila. Za sebe doporučuji.

Jako další knihu jsem si vybrala knihu Smrtka. Na knihu mě nalákala Irenka z Knihánkova, i její maminka. I u ostatních byla kniha velmi chválena. Tak jsem zvědavá jak se bude kniha líbit mě.

A poslední knihou, kterou jsem si na říjen vybral, je kniha Měj mě rád/a. Knihu jsem si dovezla z podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě. Za knihu děkuji Nakladatelství Hejkal. Podle anotace vypadá kniha dobře.

Kromě těchto knih bych v říjnu přečetla i další knihy, ale záleží na mé čtecí náladě. Doma teď mám několik zajímavých knih z knihovny, které bych ráda přečetla brzo. Také v mé knihovničce mám několik knih, které bych ráda přečetla brzo. Tak se uvidí jak to dopadne.

Dlužím Vám články Přečtené knihy za několik měsíců. Budu se snažit resty postupně dohnat.

Mějte se pohodově a užívejte krásných podzimních dnů.

1 komentář: