neděle 9. září 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 34

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. Tento týden jsem v práci měla noční. Byla jsem dost unavená za celý týden, tak jsem včera měla odpočinkový den.

Dočtená kniha

Dočetla jsem a kniha se mi líbila nakonec víc než jsem čekala. A hlavně jsem nečekala, že dojde i na slzy. Příběh lásky studentky a učitele mě bavil a byla jsem zvědavá jak to dopadne. Kniha se čte velmi dobře, stejně jako jiné knihy Colleen Hoover. Colleen Hoover se tak zařadila mezi mé oblíbené autorky.

Přečtená kniha
Pak jsem sáhla po knize, kterou jsem měla v plánu si přečíst už dlouho. Když jsem knihu objevila na knižním srazu na bazárku, měla jsem velkou radost a bylo jasné, že ji tam nenechám a přečtu ji brzo. Jedná se o knihu Deník Anny Frankové a je to kniha ve slovenštině. Tak jsem si procvičili i slovenštinu. Kniha se mi četla dobře, jen jsem četla pomaleji. Příběh Anny Frankové je velmi zajímavý. Deník si Anna Franková začala psát ve třinácti letech. Ocitne se s rodiči a dalšími lidmi v domě, v zadním traktu, kde společně v utajení žijí. Soužití víc lidí na malém prostoru s hodně pravidly není vždy jednoduché. Anna se v deníku svěřuje své vymyšlené kamarádce Kitty s úspěchy, i neúspěchy. S drobnými radostmi, starostmi, i se svými plány a touhami. Deník pomáhá Anně všechno přežít. Knihu doporučuji.

Aktuálně čtená kniha
Jsem teprve na začátku, ale už teď se mi kniha líbí. Příběh je zajímavý a hlavní hrdinka Lena je mi sympatická a držím ji palce.

A došel katalog knižního klubu. Je v něm plno lákadel, určitě něco vyberu. Co Vy? Už jste si z katalogu vybrali?

A Irenka z Knihánkova zveřejnila video z knižního srazu. Moc jsem se na to video těšila. Zavzpomínala jsem si na ten báječný knižní den. I slzička ukápla. A ve videu také mluvím. Jde o pár nadšených slov, ale v mém případě je to dobrý výkon. Moc toho nenamluvím. Knižní sraz byl báječný a nejvíc jsem si tam popovídala s Markem.


 Bylo to fajn. Na video se můžete kouknout i Vy. Irence z Knihánkova děkuji, že pro nás tento knižní sraz zorganizovala a všem za to, že jsme společně pomohli pejskům. Moc se těším na další knižní sraz.


Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Já jdu ještě chvilku číst a potom spát. Jakou knihu čtěte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat