neděle 2. září 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 33

Ahoj
Přeji pohodové nedělní odpoledne a vítám Vás u nového článku. V práci jsem měla tento týden ranní. Celý týden jsem byla hodně unavená. Asi jak se mění počasí. Včera hodně pršelo a byla velká bouřka mnoho hodin. Nebylo mi moc příjemně. Na čtení byl tento týden slušný.

Dočtená kniha

Od autorky jsem četla knihu Neviditelná zranění a líbila se mi. Proto jsem se v knihovně podívala po další knihu autorky. Kniha se mi také líbila, ale četla se mi o něco hůř. Zajímavý příběh o odsunu Němců. Kniha ve mně vyvolala spoustu otázek.

Přečtené knihy
A pak jsem sáhla po knize z období 2. světové války. Jedná se skutečný příběh tatéra z Osvětimi, kterým byl slovenský žid Lale Sokolov. Měl o trochu lepší podmínky, než ostatní a nemyslel jen na sebe. Snažil se pomáhat ostatním vězňům. Vyměňoval šperky a peníze z majetku zavražděných židů za jídlo, které pak rozdával ostatním vězňům. Riskoval tak každý den mnoho, při dopadení by mu hrozila smrt. Našel i lásku, dívku jménem Gita. Za mně je to jeden z nejlepších, nejlépe zpracovaných příběhů z Osvětimi, co jsem četla. Knihu doporučuji. Jsem ráda, že jsem si knihu koupila.

A další přečtenou knihou byl příběh od Colleen Hoover. Kniha se mi velmi líbila a příběh Tate a Milese jsem velmi prožívala, přiznám se konec se slzami v očích. Vztah Tate a Milese není jednoduchý. Určí si pravidla, kterými se budou řídit. Což ovšem není jednoduché ani pro jednoho. Jestli to zvládají a co všechno jim stojí v cestě se dozvíte, když si knihu přečtěte. Kniha se podle mě dá číst v každém věku. Touto knihou se autorka zařadila mezi mé oblíbené autorky. A tato kniha se mi zatím líbí nejvíc z těch, co jsem četla.

Jakou autorku byste mi doporučili, která píše podobně jako Colleen Hoover?

Aktuálně čtená kniha
A potom jsem rozečetla knihu, opět od Colleen Hoover. I tato kniha je velmi čtivá, příběh je zajímavý a jsem zvědavá jak to dopadne. Vztah studentky a učitele, je to zajímavé téma. Knihu budu mít přečtenou brzo.

Večer jdu do práce na noční a ta budu ještě odpočívat. Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Brzo bude i článek s knihami přečtenými v srpnu. Srpen byl na přečtené knihy výborný. Jakou knihu čtěte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat