úterý 1. května 2018

PŘEČTENÉ KNIHY - DUBEN 2018

Ahoj
Je 1.5.2018 a tak je čas se kouknout jaké knihy 📚 jsem přečetla během měsíce dubna. Přečetla jsem jen 4 knihy, ale nevadí, byly to knihy báječné.

1. Čokoládový průšvih

Kniha se mi hodně líbila. Byla to přesně kniha pro mně. Isabella mi byla sympatická a v něčem jak já. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny, ale líbila se mi hodně, tak jsem si ji koupila i do své knihovničky. Za sebe knihu doporučuji.

2. Dievča z Titanicu
Kniha se mi líbila a hodně jsem prožívala příběh Maggie. Kniha se částečně odehrává v současnosti, kdy pravnučka Maggie Grace píše o Titanicu a skrze vyprávění Maggie se vracíme do roku 1912, na Titanic. Knihu jsem si na duben vybrala záměrně, protože v dubnu to bylo už 106 let, co Titanic vyplul na svou první a poslední plavbu. Kniha je ve slovenštině, tak jsem si procvičili i slovenštinu. Kniha se mi četla dobře, jen jsem s musela trošku víc soustředit. Těm čtenářům, kteří mají rádi příběhy o Titanicu, doporučuji. Knihu mám ve své knihovničce a jsem ráda.

3. Já jsem hlad
Kniha se mi líbila, příběh byl zajímavý. Téma bylo mentální anorexie. I když se mě to až tak netýká, bylo to pro mně zajímavé čtení. Je dobře, že se o tomto tématu píše. Mnoha holkám to může pomoci dostat se z bludného kruhu. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny.

4. Cinder a Ella
Tato kniha se mi líbila moc. Dokonce víc, než jsem čekala. I když patřím mezi čtenářky 40+, tuto verzi Popelky jsem si užívala. Pro mně je tato kniha, knihou pro mladé, pohádkou pro dospělé i knihou k zamyšlení. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny a doufám, že budou mít i druhý díl. Knihu doporučuji především čtenářkám. Kniha je určena především pro mladé, ale přečíst si ji mohou ženy v každém věku.

Tak to jsou mé knihy přečtené za duben. Jaké knihy jste četli v dubnu Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat