čtvrtek 10. května 2018

SVĚT KNIHY PRAHA 2018 - INFO

Ahoj
Dlouho jsem z mnoha důvodů přemýšlela, jestli mám jet na Svět knihy 📚. Jak to dopadlo? Ano, pojedu a moc se těším. Pokud se nic nepřihodí, co by mi zabránilo jet, budu na Světu knihy v sobotu. Jedu poprvé, tak jsem zvědavá jak se mi tam bude líbit. Program mám nastudovaný, tak vím, co chci vidět. Projdu pochopitelně stánky. A budu doufat, že potkám někoho ze svých oblíbených booktuberů. Domluvená jsem zatím jen s Irenkou z Knihánkova. Moc se na ni těším, i na její maminku. Nejedu z cílem nakoupit hodně knih, ale uvidíme jaká bude realita. Jedu z Lanžhota, tak mě čeká dlouhá cesta, tak doufám, že proběhne v pohodě a v Praze se neztratím.

Jízdenky na vlak zarezervovány a koupeny, vstupenka koupena a tak mě zbývá nachystá si věci a v sobotu ráno ☕ vyrazit za knihami. Moc se těším.

Chystáte se také na Svět knihy 📚? Který den tam budete? Koho z Vás tam potkám?


Žádné komentáře:

Okomentovat