pondělí 4. prosince 2017

Marťáskův týden s knížkou 33

Ahoj
Přeji pohodový večer a přeji pohodové čtení dnešního článku. Tentokrát píšu článek až v pondělí, včera mi to nevyšlo. Minulý týden jsem v práci měla ranní a byla jsem moc unavená.

V pondělí jsem byla v knihovně vrátit přečtenou knihu a donesla si rezervované knihy.
Na tuto knihu mě nalákala Suzanne (Můj život mezi knihami).

A k této knize se váže docela humorná historka. Knihu jsem si rezervovala už před delší dobou. Pro knihu jsem si zašla do knihovny, ale ten den hodně pršelo a tak jsem zmokla i já (Měla jsem deštník), i kniha. Snažila jsem se knihu vysušit, ale povedlo se to jen zčásti. Tak jsem knihu vzala a šla do knihovny říct paní knihovníci, co se stalo. Dopadlo to dobře, knihu jsem neplatila. Nedávno jsem si knihu rezervovala znovu. Tentokrát jsem knihu domů donesla v pořádku. Nezmokla ještě víc. Tak jsem se konečně mohla i já začíst do tohoto krásného příběhu.
Knihu mám nyní rozečtenou a líbí se mi. Minulý týden jsem toho moc nepřečetla. Není to knihou, spíš za to mohla únava a taková menší čtecí krize. Tu jsem naštěstí už překonala. Včera v práci na noční jsem se už do příběhu pěkně začetla. V momentě, kdy bych potřebovala hodně číst, čekají na mě i recenzáčky, tak nakonec moc nepřečtu. Stává se vám to také?

V úterý jsem byla u kadeřníka a hned jsem se cítila líp. Už to bylo akutní. Bohužel jdu vždy až už s vlasy nic moc nevyvedu. Je to moje slabina. Měla bych chodit častěji.

V pátek jsme byli s kolegyněmi a kolegou z práce chvíli posedět v hospůdce. Bylo to fajn, příjemná atmosféra. Dali jsme si dobré jídlo, kávu i něco na přípitek. Popovídali jsme si, zasmáli se, prostě pohodička.

A v neděli jsem si vytvořila v kuchyni adventní atmosféru. Jen takto jednoduše, ale líbí se mi to.

Jinak do cukroví jsem se ještě nepustila, dárky ještě nemám a úklid mě také ještě čeká. Moc to, ale nehrotím. Na vánoce se těším, hlavně na pohodové chvíle s rodinou a na pohádky.

Přeji pohodový večer a úspěšný tento týden. Večer jdu na noční. O přestávkách budu pokračovat ve čtení.

Žádné komentáře:

Okomentovat