neděle 31. prosince 2017

Marťáskovo malé ohlédnutí za rokem 2017 na blogu

Ahoj
Do konce roku zbývá už jen pár hodin a tak je čas na trošku bilancování.

Rok 2017 byl pro blog úspěšný. Malé úspěchy, víc článků, nová rubrika, víc zobrazení, i čtenářů. Něco se také nepovedlo a budu se snažit v příštím roce na tom zapracovat.  Budu se snažit ještě víc zapracovat na článcích, hlavně recenzích. Stále je co zlepšovat a na čem pracovat.

A teď trochu čísílek
29 pravidelných čtenářů
Na blogu je 258 článků

Stále víc krásných komentářů za které moc a moc děkuji. Všechny komentáře čtu a dělají mi velikou radost a jsou mi motivací. Budu se snažit na ně odpovídat.

DĚKUJI

Během léta jsem byla 3x na knižním srazu v Brně. Všechny srazy byly báječné a poznala jsem tak skvělé lidičky, díky kterým jsem si mnohé uvědomila a jsou mě inspirací, i když jsou o mnoho let mladší než já. Děkuji za tato přátelství.

Přečetla jsem během roku 2017 báječných 65 knih. Četla jsem různé žánry a velmi mě zajímaly knihy z období 2.světové války. S knihami z tohoto období budu pokračovat i v roce 2018.

Během roku mě vyšlo několik konkurzních konkurzů u Omegy. Měla jsem tak možnost přečíst si zajímavé knihy, objevit zajímavé autory. Za recenzní výtisky moc děkuji.

Jsem moc ráda, že jsem se rozhodla tento blog založit. Baví mně to stále víc a díky blogu jsem si uvědomila spoustu věcí. Budu se moc snažit, aby Marťáskova knihovnička bylo příjemné a pohodové místo se spoustou báječných knih.

DĚKUJI


Žádné komentáře:

Okomentovat