neděle 24. září 2017

Marťáskův týden s knížkou 23

Ahoj
Přeji pohodovou první podzimní neděli. Je neděle a to znamená nový článeček a nové ohlédnutí za uplynulém týdnem. 

Přečtená kniha

Tento týden mi dělala společnost tato kniha. Kniha se mi velmi líbila, četla se dobře. Hojně jsem používala lepíky na zajímavé myšlenky. Jedna žena, dvě jména a dva příběhy. Víc se dočtete v recenzi, která bude brzo.

Druhou přečtenou knihou tohoto týdne je Marnotratný syn

Knihu jsem začala číst včera ráno a večer jsem měla knihu dočtenou. Tedy nečetla jsem knihu na jeden zátah, ale s přestávkami a dělala jsem také něco jiného. Kniha se mi velmi líbila, příjemně mě překvapila. Velmi zajímavý a napínavý příběh dvou bratrů, dvojčat. Jeden byl vždy považován za toho zlého a druhý za toho hodného. Bylo to opravdu tak? Nebo je skutečnost jiná? Kniha byla dost napínavá, hlavně v druhé části a ke konci knihy, skoro až thriller. V příběhu došlo i ke zločinu. Kniha se zařadila mezi mé oblíbené knihy Danielle Steel. Kniha vyšla v roce 2016. Budu se muset kouknout po knihách autorky, které napsala v posledních letech.

Dnes rozečtu tuto knihu. Tyto detektivky jsem si oblíbila.

Tento týden jsem v knihovně nebyla, příští týden půjdu určitě. Vrátit přečtené knihy.

Velkou inspirací na knihy a informace o knihách i autorech, je mi Databáze knih. Myslím, že ji všichni znáte. Pro mě je super a mám přehled o svých knížkách. Tak třeba vím, že jsem letos zatím přečetla 48 knih. Tedy do mého letošního cíle 70 přečtených knih mi ještě chybí přečíst 22 knih. Tak se uvidí jak to půjde.

Kolik knih jste letos zatím přečetli Vy? Pochlubte se.

Oblíbila jsem si také aplikaci Booxy. Také teď hodně používám.

A co Vy? Používáte Databázi knih nebo aplikaci Booxy? Jak se Vám líbí? 
Na Databázi knih jsem Mandalka74
Na Booxy jsem Mandalka
Tak se můžete kouknout, pokud budete mít zájem.

Už jsem v několika posledních článcích zmiňovala, že používám lepíky při čtení mých knih. Dřív jsem lepíky používala jen u knih motivačních. Teprve nedávno jsem začala používat lepíky i u beletrie. Inspirovala jsem se u Verunky a u Anetky. Zkusila jsem to a zalíbilo se mi to. Tak má spotřeba lepíků je teď větší. Ještěže mám zásobu, zatím. Co Vy a lepíky? Používáte?

Podzim mám ráda, barevný a sluníčkový. Upršený a sychravý moc ne, ale je to zas důvod vzít knihu a číst si. Co Vy?

Mějte se pohodově a přeji úspěšný příští týden. Pozor na nachlazení, je to hned. Jakou knihu čtěte Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat