neděle 3. září 2017

Marťáskův týden s knížkou 20

Ahoj
Je tu neděle a tak si popovídáme o tom jaký byl můj knižní i neknižní týden. Je začátek září a docela se ochladilo.


V pondělí dopoledne jsem byla vrátit knihu do knihovny a odolala jsem a žádnou knihu si nepůjčila. I, když, zas tak dobrá nejsem.

Přečtené knihy
Tento týden jsem přečetla 2 knihy a jednu rozečetla. 

Útěk do samoty - Nicholas Sparks

Kniha se mi velmi líbila a četla se velmi dobře. Krásný, silný příběh Denisy a jejího syna Kyla, který má 4 roky a má problémy s mluvením. Je to i příběh dobrovolného hasiče Taylora. Příběh začíná Denisinou havárií a hledání Kyla, který se ztratil. Mezi těmi, kdo Kyla hledají je i Taylor. Jak to bylo dál? To se dozvíte, když si knihu přečtete. Za sebe doporučuji.

A pak tu byl čtvrtek 31.8.2017 a Den nepřečtených knih, který každý rok pořádá Martinus. Jde o to v tento den dočíst dlouho rozečtené knihy, či nepřečtené knihy, které máme v knihovničce hodně dlouho. Já si vybrala knihu, kterou mám doma už dost dlouho.

Dívka s devíti parukami - Sophie van der Stapová

Kniha se mi líbila, i když moc pochvalných komentářů jsem ke knize nečetla. Autorka popisuje svůj boj s rakovinou, z pohledu mladé dívky. Paruky v této knize hrají velkou roli. Četli jste tuto knihu? Váš názor?

Dnes jsem rozečetla tuto knihu a zatím líbí.

Včera odpoledne za mnou přijela kamarádka Zlatka s manželem a dětmi z Břeclavi. Zašli jsme si sednout do hospůdky a dali si něco dobrého na jídlo a já i mou oblíbenou vídeňskou kávu. Seděli jsme na zahrádce a děti si vyhráli v dětském koutku. My dospělí si příjemně popovídali.

Od Zpátky jsem dostala 2 záznamní knihy, které mně potěšila a budou se určitě hodit.

Chtěla bych Vám doporučit jedno úžasné. Video natočila maminka Irenky (Rodaw z Knihánkova) a je výborné. Irenčina maminka mluví o knihách velmi krásně a poutavě a na knihy o kterých mluvila, mně nalákala. Po shlédnutí videa jsem se na online katalogu knihovny hned koukla, jestli knihy mají a jednu hned zarezervovala. Pokud jste video neviděli, koukněte.


Co Vy a knihy Danielle Steel? Pro někoho mohou být knihy Danielle Steel červenou knihovnou, ale pro mně ne. Pro mně je Danielle Steel oblíbená autorka a některé knihy patří mezi mé srdcovky, které čtu pořád dokola a pokaždé u nich bulím. Jsou to krásné silné příběhy. V září vyjde nová kniha Danielle Steel Modrooký chlapec a podle anotace to vypadá na zajímavý příběh. Doma mám jen několik knih, nemám všechny knihy, které napsala a ani mně to tolik neláká. Knihy Danielle Steel jsou výborné, ale nelákají mně všechny.

Čtěte jen knihy, které jsou určeny pro Vaši cílovou skupinu? Jak jste si všimli, já čtu i knihy Young Adult a to je mi 43. Je to možná zvláštní, ale myslím si, že i knihy Young Adult si klidně můžou přečíst i dospělí. Můj názor? Čtěte knihy na které zrovna máte chuť a náladu, bez ohledu na věk, klidně i pohádky v dospělosti.

Bydlím v Lanžhotě. Bydlí někdo z Vás blízko a chtěl se sejít na knižní povídání někdy?

Dlužím Vám několik článků a bude pokračovat i projekt BARVIČKY. Plánují také zas psát recenze, hlavně na knihy z mé knihovničky. Nějakou dobu jsem teď recenze napsala a víc si užívala čtení. To napravím.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden.

Žádné komentáře:

Okomentovat