neděle 18. června 2017

Marťáskův týden s knížkou 9

Ahoj
Je tu neděle a tak se koukneme na můj knižní týden. Tento týden byl co se týče knih a čtení velmi zajímavý.

Přečtené knihy
Během tohoto týdne jsem přečetla 2 knihy
Obě tyto knihy jsou od Hany Hindrákové a obě se mě líbily. Jsou to velmi zajímavé a čtivé příběhy z afrického prostředí.

 Očarovaná
Kateřina a Sandra jsou sestry a dohadují se kvůli svému otci, který je alkoholik. Po jedné takové hádce se Kateřina odlétá do Keni, aby načerpala inspiraci na svůj nový román. Po nějaké době Sandra tuší, že se Kateřině stalo něco zlého a odlétá do Keni sestru hledat. Hledaní není jednoduché, je nebezpečné a Sandra je ohrožena na životě. Najde Sandra svou sestru Kateřinu?
Příběh se mi velmi líbil, je velmi zajímavý a čtivý. Doporučuji.

Dobrovolnice
Amélie objeví inzerát na práci dobrovolnice v Keni. Tato práce Amelii láká, tak odlétá do Keni. Brzo po příletu zjistí, že náležela podvodníkům. I tak začne pomáhat ve slumech, kde panují otřesné podmínky a jsou tu běžné únosy dětí. Zkusí po tom pátrat, ale ocitne se ve velkém nebezpečí a jednoho dne procítěné v chýši v zakrváceném oblečení a vůbec nic si nepamatuje... Zjistí Amelie, co se stalo?
I tento příběh se mi líbil a také byl čtivý a zajímavý.
Já určitě ještě kouknu po dalších knihách této autorky.

Nyní čtu tuto knihu
 Knihu mám už z knihovny doma hodně dlouho.

A také čtu tuto knihu, která je z mé knihovničky a je velmi zajímavá.


Ve středu jsem si objednala knihy z Knižního klubu a už v pátek jsem je měla doma.
Tady jsou

 Tuto knihu jsem objevila na Databázi knih a koukla se a zjistila, že Knižní klub ji má za slušnou cenu, tak jsem neodolala. Já a knížky o psech, neodolám. Už se těším na čtení.
 Na tuto knihu mě nalákala Rodaw v jednom svém videu, tak jsem neodolala a také koupila za slušnou cenu. I na tuto knihu se moc těším.

Během tohoto týdne jsem se dívala na dvě velmi zajímavá videa Rodaw a Anetky. Odkazy na videa přikládám, tak pokud jste ještě neviděli, napravte to a na videa koukněte. Doporučuji sledovat také Anežku a její kanál Nejen co čteme. Já se s Anetkou poznala na knižním srazu v Brně, kde jsem byla a od té doby jsem s Anežkou v kontaktu a sledují její zajímavá videa. Znáte Anetku?
zajímavé video
video o knihách

V pátek jsem si šla do knihovny vyzvednout rezervovanou knihu a také na další pochůzky. Teď si říkám, že jsem měla radši jít až v pondělí. Pořádně jsem totiž cestou domů zmokla, i když jsem měla deštník. Pršelo totiž hodně moc. A doma jsem navíc zjistila, že je mokrá i kniha z knihovny, tak docela problém. Snažila jsem se knihu vysušit. Z nejhoršího se mi to snad povedlo, ale už není kniha úplně v kondici. Tak uvidím, co na to řekne knihovnice. Stalo se Vám to někdy?

Včera jsem pracovala na svém projektu. Už se blížím k finální podobě a brzo Vám projekt představím. Upravovala jsem si také svůj blogový sešit, kde si píšu věci kolem blogu.

Přeji pohodovou neděli a úspěšný příští týden. Jaké knihy jste v tomto týdnu četli Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat