neděle 4. června 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 7

Ahoj
A je tu neděle a Marťáskův týden s knížkou. Koukneme se jaký byl můj knižní týden. Tento týden byl na knihy a knižní akce velmi zajímavý. Tak nejdříve knihy.

Dočtená kniha
Kniha se mi velmi líbila. Docela nechápu, proč jsem se čtením této knihy tak dlouho čekala. Nejspíš to tak mělo být. Částečně se příběh odehrává v současnosti, z části v minulosti. Obě dějové linky se mi líbily a byla jsem moc zvědavá jak to dopadne.

Potom ta známá otázka knihomola "Co budu číst dál?". Má hromada knih z knihovny je stále velká a čekají tam velmi zajímavé knihy na přečtení. V mé knihovničce je také spousta zajímavých knih. Nakonec jsem vybrala tuto knihu
Od Aleny Mornštajnové jsem četla knihu Hana a protože se mi hodně líbila, tak jsem se rozhodla přečíst si i další knihy této autorky. Tak mou volbou byla kniha Slepá mapa. Knihu mám ještě rozečtenou, dočtu nejspíš zítra. Kniha se mi líbí, je velmi zajímavá, ale kniha Hana se mi líbila o trošinku víc. 

A ve středu jsem zamířila do knihovny vrátit knihy. I když má hromada knih z knihovny je velká, donesla jsem si další tři knihy. Na všechny ty knihy se moc těším. 
Knihu Bílá masajka jsem četla před několika lety, tak když jsem zjistila, že v knihovně mají knihu Dívka se žirafím krkem, nejnovější knihu od autorky Bílé masajky, neodolala jsem.

Od Hany Hindrákové už mám doma ve své knihovničce hodně dlouho knihu Karibu Keňa. Knihu mám doma hodně dlouho, ale ještě jsem knihu nepřečetla, což je ostuda. Na Databázi knih mě oslovila přímo autorka a doporučila mi své knihy, protože si všimla, že ráda čtu knihy z afrického prostředí. Na knihy jsem koukla a zaujaly mně. Zaradovala jsem se, když jsem zjistila, že knihy mají u nás v knihovně a tak jsem si hned dvě půjčila. Podle anotace vypadají báječně, tak se do čtení pustím brzo, hned po přečtení knihy Slepá mapa.

A pak už tu byla sobota a Knižní sraz v Brně. O tomto knižním srazu jsem se dozvěděla náhodou a pořád jsem přemýšlela, jestli mám jet nebo ne. Až v pátek jsem se rozhodla, že pojedu, i když budu po noční a moc toho nenaspím. Tak jsem v pátek šla na noční, v sobotu spala do 12:00 hodin a pak se chystala na sraz. I když je teď cestování do Brna trošku komplikovanější, je výluka a má být až do září, zvládla jsem to. Brzo jsem byla v Brně a zamířila na místo konání srazu. Jela jsem na sraz s očekáváním, těšením, ale i s obavami. Já se totiž moc snadno s jinými lidmi neseznamuji a moc toho nenamluvím. Když jsem dorazila na místo, hned od prvních chvil jsem věděla, že mé obavy byly zbytečné. Sešla se milá skupinka zajímavých lidiček a bylo mi s nimi fajn, i když jsem byla nejstarší účastnice. Byla jsem o hodně starší než ostatní, ale vůbec to nevadilo, jen o věku to není. Povídání bylo příjemné a byla i soutěž o tři knihy. Neměla jsem štěstí a tak knihu nevyhrála, to nevadí. Vojta s Patrikem nám povídali o připravovaném projektu BookEd. Projekt vypadá velmi zajímavě a budu projektu držet palečky. Pak už jsem se s ostatními rozloučila a vypravila se na vlak. Měla jsem ještě čas, tak jsem šmejdila ve Vaňkovce. Cesta domů byla příjemná a byla jsem brzo doma. Jsem moc ráda, že jsem na tento knižní sraz jela. Poznala jsem zajímavé lidičky, dozvěděla se spoustu zajímavého a například s Anetkou jsem od včerejška v kontaktu. Co na závěr? Nebojte se jet na akce, i když víte, že budete nejstarší. Může to být fajn a můžete objevit skvělé lidičky.

Tak mě napadlo. Znáte nějaké blogerky, či blogery, kteří by byli v mém věku? Já jich moc neznám. Spíš mladší.

Přeji pohodový zbytek dne a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtěte? Pochlubte se.


Žádné komentáře:

Okomentovat