neděle 11. června 2017

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 8

Ahoj
Je neděle večer a tak se koukneme na můj knižní týden.

Přečtená kniha
 Tato kniha mi dělala společnost ještě skoro celý týden. Tedy dočetla jsem a chtěla si přečíst znovu začátek knihy a dopadlo to tak, že jsem knihu přečetla celou znovu. Většinou to nedělám, že bych četla jednu knihu takto 2x, ale tato kniha si to zaslouží. Při druhém čtení jsem si ujasnila některé věci a čtení si užívala a víc jsem prožívala příběhy Anny, Alžběty a Anežky. Tři ženy, tři generace, jedna rodina během mnoha let, historických událostí, to vše najdete v tomto zajímavém příběhu. Anna, Alžběta a Anežka jsou silné ženy, které zdolávají své životní lekce, stejně tak prožívají i okamžiky radostné. Osudy těchto žen ovlivnili historické události (1.světová válka, 2.světová válka, komunismus, revoluce). Příběh je o vztazích, o takových, které by za normálních okolností nebyly. Kniha se mi velmi líbila a už mám v knihovně rezervovanou další knihu této autorky Hotýlek. Četli jste tuto knihu? Líbila se Vám?

Knihovna byla tento týden zavřená, ale i tak jsem si na online katalogu knihovny rezervována několik knížek. Je to prostě má závislost. Teď bych měla jen číst a číst. Chci číst knihy z knihovny, i z mé knihovničky, střídat to a přikládat ještě knihami motivačními. Tak uvidím jak to půjde.

Dnes jsem rozečetla tuto knihu a zatím se mi líbí, čte se dobře.

Ráda čtu, ale také ráda sledují knižní videa na YouTube. Mám své oblíbené booktubery a na jejich videa se vždy moc těším. Sledujete také videa na YouTube? Máte raději krátká sestříhaná videa, nebo máte rádi dlouhá videa? Já mám ráda obojí, ale nevadí mi ani dlouhá videa. Záleží o čem video je. Já se ráda na videa dívám, ale na to, abych to zkusila také, nemám ani odvahu, ani techniku. Mám jen tablet. Jak se říká "Nikdy neříkej nikdy", tak se časem uvidí.

Už nějakou dobu už přemýšlím nad jedním projektem na léto. Už brzo se dozvíte víc.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jakou knihu čtěte Vy? Pochlubte se.


Žádné komentáře:

Okomentovat