středa 29. března 2017

Přečtené knihy - Březen 2017

Ahoj
Máme tu konec března, tak se koukneme kolik knih jsem přečetla. Už se asi nic nezmění, tak jsem se rozhodla sepsat článek už dnes. Přečetla jsem 4 knihy a jednu knihu mám rozečtenou.
Celkem 1420 stran.

Jako první jsem sáhla po knize z mé knihovničky



Kniha se mi velmi líbila. Jedná se o velmi zajímavý příběh, který se částečně odehrává v současnosti, částečně v minulosti. Kniha se bude líbit těm čtenářkám, které mají rády knihy od Barbary Erskinové.

Jako další to byla kniha z knihovny  a to druhý díl mé oblíbené série


Kniha Zátiší se mi líbila, tak jsem se pustila i do druhého dílu této série. Tato kniha se mi líbila ještě trošinku víc. Více si můžete přečíst v recenzi

A další kniha, opět z knihovny


Kniha se mi velmi líbila, četla se velmi dobře. Některým čtenářům se můžou zdát některá místa zdlouhavá. Od určitého místa jsem už knihu nemohla odložit a četla jsem dál a dál. Více si můžete přečíst zde

A další kniha byla opět z knihovny a to kniha na kterou jsem se moc těšila. Kniha Dívka v ledu se mi líbila, tak asi tušíte, že knihou, na kterou jsem se těšila je Noční lov


Na knihu jsem se těšila a zároveň jsem byla moc zvědavá. Dívka v ledu se mi líbila, tak jsem byla zvědavá na další případ Eriky. Kniha se mi líbila a dalo by se říct, že i o trošku víc, než Dívka v ledu. Kniha je čtivá, napínavá, i když vrah je odhalen celkem brzo. Knihu jsem četla minulý týden, každý den kousek a v sobotu knihu dočetla, to už jsem knihu nebyla schopna odložit, odložila až jsem knihu dočetla.Více si můžete přečíst v recenzi. Já už se budu těšit na další díl Temné hlubiny, který by měl vyjít na podzim.

A rozečtená kniha a opět z knihovny


Jsem teprve na začátku, zatím se mi kniha líbí.

Kolik knih jste přečetli během března Vy? Pochlubte se, které knihy Vám v březnu dělaly společnost.

Žádné komentáře:

Okomentovat