neděle 19. března 2017

Ledové objetí - Paullina Simonsová

Ledové objetí - Paullina Simonsová
Nakladatel: HarperColins Polska
Pořadí vydání: 1.
Rok a měsíc vydání: 2016/10
Počet stran: 496
Vazba: Pevná


Anotace: Ledové objetí je příběh čtyř přátel z Dartmouthské koleje v New Hampshiru. Kristina, Albert, Jim a Constance, všichni z bohatých rodin, před sebou nic neskrývají, společně tráví volný čas a užívají si studentský život. 

Ale jen do chvíle, kdy je na pozemku univerzity nalezeno nahé tělo Kristiny zaváté sněhem. Leželo tam již několik dní. Kdo ji zabil? A proč nikdo z jejích přátel nenahlásil, že se Kristina pohřešuje? 
Detektiv Spencer O’Malley během obtížného vyšetřování odhaluje podrobnosti o jejím životě, dozvídá se o Kristinině rodině a pomalu začíná rozkrývat tajemství tohoto propleteného čtyřúhelníku… tajemství temnější, než na počátku tuší. A je si jistý, že ne všechno je takové, jak se na první pohled zdá!

Kristina Kimová a její přátelé Jim, Albert a Constance jsou vysokoškoláci a bydlí na Dartmouthské koleji v New Hampshiru. Kristina studuje filozofii a náboženství. Kristina a její přátelé mají společnou zálibu a to basketbal. Sejdou se na basketbal a hrají. I když je podzim, už docela zima, Kristina je na rozdíl od svých přátel, málo oblečena. Je to jedna ze zvláštností Kristíny. Kristina má i svá tajemství. Ten de se setká s mužem, který se jmenuje Howard Kim. Co má Kristina společného s tímto mužem? Po této schůzce v jednom obchodě objeví černé boty a koupí si je. Kromě školy Kristína pracuje v domě U Červeného dubu. V tomto domě bydlí nezletilé těhotné dívky, než porodí. Detektiv Spencer Patrik O'Malley jde městem a na schodech u jedné budovy ho zaujme dívka, má vyzuté boty a nemá ani ponožky a stojí na studených schodech. Je to Kristína. Dá se s Kristínou do řeči a pozve ji na kávu. Velmi příjemně si popovídají a rozloučí se s tím, že se třeba zas uvidí. Kristína oslaví 21 narozeniny a o pár dní později je nalezena mrtvá. Detektiv Spencer Patrik O'Malley se pouští do vyšetřování tohoto případu a je to hned od začátku plné záhad. Na povrch vyplouvá spousta tajemství Kristiny, její rodiny i přátel. Odhalí detektiv Spencer Patrik O'Malley co se opravdu stalo?

Kniha se mi velmi líbila, četla se mi dobře. Včera jsem strávila s knihou odpoledne a četla jsem až do večera, dokud jsem knihu nedočetla. Nemohla jsem se od knihy odtrhnout, byla jsem zvědavá jak to celé dopadne. Konec knihy mě docela překvapil. Knihu doporučuji, ale myslím, že každému nesedne. Pro některé čtenáře bude kniha chvílemi zdlouhavá. Jedná se o zajímavý příběh čtyř přátel a jejich tajemstvích. 

Žádné komentáře:

Okomentovat