středa 6. července 2016

Můj výletek do Mikulova

Ahoj
Včera jsem se vypravila na výletek do Mikulova. Byl to úžasný pohodový den. Už jsem to moc potřebovala. Jela jsem sama, manželovi se nechtělo. Sice jsou lepší výlety s rodinou, přáteli, ale vyjet si takto na výlet sama, doporučuji. Je to fajn a skvěle jsem si den užila a o to víc jsem se těšila domů

Ráno jsem brzo vstávala, ale nevadilo to, na výlet jsem se moc těšila.
Moje snídaně

Z Lanžhota jsem jela autobusem do Břeclavi. Potom jsem přestoupila na autobus do Mikulova. I když jsem s sebou měla knihu, nečetla jsem si, jen jsem se kochala krajinou. Na knihu došlo později.

Po příjezdu do Mikulova
jsem trošku zazmatkovala, ale nakonec jsem našla cestu na náměstí. Na náměstí mně zaujal tento koutek

Knihovnička s knihami, které si můžete půjčit a příležitostně vrátit, nebo tam dát nějakou svoji knihu.
A piáno, na které si můžete zahrát. O to jsem se nepokoušela, nejsem hudebně nadaná.






Potom jsem se vypravila na Svatý kopeček ( 363 m n. m)

Kopec je to pořádný, ale s přestávkami jsem ho zdolala. Byla jsem tam celkem brzo ráno, tak tam ještě nebylo moc lidí. Jeden mladý muž do toho kopce běžel...já byla pěkně zadýchaná a chvílemi jsem si říkala, co jsem si to vymyslela. Ovšem nahoře je to nádhera. Nádherný výhled po celém Mikulově i okolí.

Vydala jsem se ke kapli Boží hrob 
Našla jsem si místečko, kde jsem si odpočinula.









Měla jsem chvíli i společnost










Vytáhla jsem svačinku a nabaštila se.

Na výlety, na které jezdím sama, vozím také tyto moje oblíbené kartičky.

Bylo tomu i tentokrát a vytáhla jsem si tyto kartičky. Něco na tom bude.

Potom jsem se vydala ke kapli svatého Šebasiána
Kaple je zpřístupněna pro veřejnost, tak jsem toho využila a šla dovnitř

I když nejsem věřící, byl to pro mně silný nezapomenutelný zážitek.

Potom už jsem se vydala zpět na náměstí. Cesta z kopce byla lepší, ale zas jsem musela jít opatrně, abych nespadla.

Zašla jsem do Degustačního sklípku a dala si vínko

Takové vzorky jsem zvládla 3 a byly to růžová vína.

Potom jsem na náměstí objevila Zdravou kavárnu, kde je i obchůdek.
Dala jsem si výbornou ledovou kávu a švestkový koláč se zmrzlinou a šlehačkou. Bylo to moc dobré.

Kavárna byla krásná

Fotila jsem i na záchodě. Může se to zdát divné, ale neodolala jsem.


Potom jsem se vydala k zámku a šla se podívat do růžové a bylinkové zahrady.
Našla jsem si místečko a odpočívala a kochala se tou nádherou a posvačila.






Potom jsem se ještě procházela kolem zámku a objevila lavičku a krásný strom, kde jsem si sedla a konečně sáhla po knize.

Četla jsem tuto knihu

A došlo znovu i na kartičky

Pak jsem se procházela po Mikulově a objevila Tajemné sklepení, interaktivní výstava postav z pověstí Mikulovska a Pálavy.

Pak jsem měla na něco chuť, tak jsem zašla do restaurace Mikulovský šenk. Trošku zklamání, protože jsem se dozvěděla, že nevaří. Neměla jsem ani tak hlad, jak na něco chuť. Tak jsem si dala jen malé pivko.

Pak jsem měla ještě čas na odjezd autobusu, tak jsem zašla ještě do pivnice a dala si 2 malá pivka a sezobala brambůrky.

Pak už jsem šla na autobus a čekala mě cesta domů. Nejdřív opět do Břeclavi. Tentokrát došlo i na knihu. Kniha se mi líbila, i když příběh je to smutný. Knihu jsem dnes dočetla.

Tak jsem dorazila do Břeclavi a za chviličku mě jel autobus na Lanžhot.

Doma mě čekala uvařená kávička a večeře od manžela. Co více si přát. Náš pejsek Max mě velmi radostně vítal, jak kdybych byla pryč hodně dlouho. 

Byl to podařený výlet a pokud to bude možné, vyrazím brzo na další výletek.
Doporučuji i Vám, zajet na výlet do tohoto krásného města.














1 komentář:

  1. Driv bych sama na vylet nejela, ale ted uz mi to nevadi.Na foceni je to fajn :) Vypada to,ze sis den pekne uzila :) Kavarnicka vypada utulne,no a kafe se šlehačkou-mnam. Kdybych videla nekde na zachode takhle povesene panenky,asi si je taky vyfotim :D :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat