čtvrtek 28. července 2016

Bábovky - Radka Třeštíková

Bábovky - Radka Třeštíková
Nakladatel: Motto
Rok a měsíc vydání: 2016/04
Pořadí vydání: 1.
Počet stran: 328
Vazba: Pevná

Anotace:
Babovky (Radka Trestikova) [CZ] obal Dvanáct žen, dvanáct osudů propojených v jednom románu. Napadlo vás někdy, co řeší milenka ženatého muže a jaká je ve skutečnosti ta příšerná manželka, o které jí on vypráví? Nebo proč má sestra manželky tak špatný vztah se svojí dcerou. Jak se vlastně cítí ta patnáctiletá holka, na kterou si rodiče nikdy neudělají čas? A kam se vlastně poděly ty peníze? Kdo je vzal, kdo je ztratil, kdo je utratil, kdo je našel a kdo je bude muset vrátit? Nechte se strhnout upřímnou zpovědí hlavních hrdinek, kde nechybí ironie, humor, bolest, napětí, nenávist ani láska. Kde se emotivní příběhy vzájemně prolínají, jeden vede ke druhému, k celé řadě zajímavých rozuzlení a potom nerušeně pokračují dál, někdy šťastně, někdy ne, takový už je život. 
Prvotina autorky se jmenuje Dobře mi tak (2014). Další kniha se jmenuje To prší moře (2015). Tuto knihu jsem četla a líbila se mi, proto jsem se těšila až vyjde další kniha autorky.
Bábovky, dvanáct žen, dvanáct příběhů, dvanáct povídek spojených v jednom románu. Ženy tohoto románu Rebeka, Karolína, Miluška, Johana, Saša, Květa, Nikola, Alena, Magda, Renata, Linda, paní Dobrovolná vypráví své příběhy. Příběhy veselé, smutné, k zamyšlení. Každá vypráví svůj životní příběh, ale příběhy se vzájemně prolínají. Jsou to manželky, milenky, matky, dcery, kamarádky. V příbězích nechybí ironie, napětí, humor, bolest, nenávist a láska.
Kniha se mi velmi líbila, četla se velmi dobře. Prožívala jsem  příběhy všech žen. Některé ženy mi byly sympatické, jiné méně. Rozhodně jsou to pro mně příběhy k zamyšlení. I když se určité situace v životě jeví jednoznačně, pravda může být úplně jiná. Záleží na úhlu pohledu. Myslím si, že tuto knihu by si měly přečíst všechny ženy. Knihu doporučuji především čtenářkám. Myslím, že se kniha bude líbit mnoha čtenářkám, i když se mohou najít i ty, kterým kniha nesedne. Já si knihu určitě přečtu znovu a budu se těšit na další knihy Radky Třeštíkové.

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Knižní supermarket Arara

Knihu si můžete koupit zde

Žádné komentáře:

Okomentovat