pondělí 4. července 2016

A zase troška povídání

Ahoj
Dnes je pondělí, mám volno, tak jsem psala články na blog. Na zítřek jsem si naplánovala výletek do Mikulova. Manžela jsem k výletku nepřemluvila, tak pojedu sama. Nevadí. Já občas jedu ráda sama na výletek. S sebou beru foťák, tak se můžete těšit na článeček s fotečkama. Jaká kniha mi bude dělat společnost, ještě nevím.

V červenci bych chtěla pohnout s tou hromadou knih, co mám doma z knihovny
Obálka knihyObálka knihy

Vím, některé knihy jste už viděli několikrát, ale polepším se a brzo je přečtu. Jenže lákadel je hodně a tak kolikrát sáhnu po knize, kterou si z knihovny zrovna donesu a a na ty, co mám doma déle tak nedojde. Není to ideální přístup, ale myslím, že mě chápete. Jak to máte Vy?

A ještě na mě čekají rezervace


Také v mé knihovničce na přečtení čekají samé zajímavé knihy a na všechny se moc těším
Štěně k VánocůmMarianaDívka s devíti parukamiZeď vzpomínek

Včera jsme se s kamarádkou domluvily a udělaly objednávku v levných knihách. Co jsem si objednala se dozvíte brzo.

Jdu si nachystat věci na zítřejší výletek. Už se moc těším.
Mějte pohodové volné dny a čtěte. Jakou knihu právě čtete?

1 komentář:

  1. Přeji, ať se Ti zítřejší výlet podaří :) Já dnes byla na Brněnské přehradě :)
    Dokonalý cizinec by mi měl přijít v pátek nebo příští týden a úplně se na něho nedočkavostí třepu :D
    After: Polibek plánuji číst v červenci, tak snad to stihnu :)

    OdpovědětVymazat