sobota 28. května 2016

Volné dny

Ahoj
Přeji pohodový večer, i celý víkendík. V práci jsem se dozvěděla, že si musíme. kdo má hodně dovolené, vybrat týden dovolené. Tak mě čeká několik dní volna a plánů mám dost. Ovšem uvidí se jaká bude realita. Pobolívá mě rameno, tak jsem dnes lenošila, tak se uvidí jak ten týden nakonec bude vypadat. Chci také hodně číst, pohnout s tou velkou hromadou knih z knihovny. 

Rozečtenou mám knihu


Kniha se mi líbí. Četla jsem knihu před několika lety, postupně se mi vybavuje, ale i tak si čtení užívám.
Na přečtení z knihovny na mě čeká 8 knih. Tak určitě budu číst. Chtěla bych také přečíst nějakou knihu z mé knihovničky.

Co se týče blogu, mám rest jednu recenzi a pochopitelně na knihy, co přečtu budou recenze. Mám v plánu i další články. Blíží se konec měsíce, tak určitě bude Přečtené knihy za květen. Už nějakou dobu mám v hlavě i nějaké nové nápady, tak se uvidí, co se mi povede uskutečnit. Chtěla bych se vrhnout i na nějaké tvořeníčko, tak uvidím.

Mějte se pohodově a můžete se brzo těšit na nové články.

Jakou knihu čtete nyní Vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat