neděle 15. května 2016

Marťásek a velká hromada knih z knihovny

Ahoj
Ve středu jsem byla v knihovně vrátit knihu a 3 knihy si donesla domů. Nějakou dobu jsem se snažila číst knihy z knihovny, které mám doma půjčené a trošku se mi to i dařilo. Moc dlouho ne... Koukla jsem na nějaké videa Rodaw z Knihánkova a Suzanne ( Můj život mezi knihami) a inspirovala se a tak se má hromada knih opět zvětšila. A také jsem nakoukla na novinky na on-line katalogu knihovny.

Tak mám doma z knihovny 11 knih a pro jednu knihu, kterou mám rezervovanou zaběhnu zítra.

Nyní čtu tuto knihu

Kniha se mi líbí, brzo ji budu mít přečtenou, tak se můžete těšit na recenzi.

Tyto knihy mám doma už dlouho, tak bych se do nich měla pustit brzo. Tak uvidíme.
Obálka knihy

A tyto jsem si donesla domů minulý týden.
Obálka knihy

A tyto v pátek.
Obálka knihy

A tato kniha na mě čeká v knihovně.


Až dočtu knihu Černobílý svět, přemýšlím, co budu číst dál. Při tolika knihách z knihovny se to zdá podivné, ale knihomolové jistě pochopí jak jsem to myslela. Tolik úžasných knih a vybrat si do, které se pustit nejdříve, bude to boj. Sáhnout po nějaké knize, co mám doma už déle nebo naopak po některé z těch novějších? Nějakou určitě vyberu. Nejraději bych četla toho víc najednou, ale ne čtu vždy jen jednu knihu. Jak to máte Vy?

Přeji pohodovou neděli. Já jdu už dnes do práce na noční.

Četli jste některou z těchto knih? Vaše dojmy?

4 komentáře:

  1. Cernobily svet je krasna knizka a Stastne lidi bych si taky precetla. Ja mam ted rozecteneho Mladeho Mesiase a musim si pak vzit neco dejovejsiho - premyslim nad Pisecnym muzem :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ohniveho andela prave ctu a zatim spokojenost :-) Jsem zvedava, co na nej reknes ty:-)

    OdpovědětVymazat