neděle 1. května 2016

Přečtené knihy - Duben 2016

Ahoj
Dnes je 1.5.2016, tak se koukneme kolik knih jsem přečetla během měsíce dubna.
Přečetla jsem 5 knih.

Jako první jsem sáhla po knize ze své knihovničky
Carrie - Stephen King


Kniha se mi líbila. Recenzi si můžete přečíst zde

Potom jsem sáhla po knize s knihovny a to po této knize
První - Kiera Cass


Jedná se o třetí díl ze série Selekce. I tento díl se mi líbil a sérii jsem si oblíbila. Je to taková krásná pohádka a přečíst si ji mohou podle mně všichni, nejen mladí. Recenzi si můžete přečíst zde

Potom jsem sáhla po knize
Grey -E. L. James


Po knize jsem sáhla ze zvědavosti a nakonec se mi líbila. Recenzi si můžete přečíst zde

Po této knize jsem zvolila oddechovku
Neodcházej - Katarína Gillerová


Kniha se mi velmi líbila, měla jsem ji přečtenou brzo. Recenzi si můžete přečíst zde

A jako poslední jedna kniha k zamyšlení
Filozof, který nebyl moudrý - Laurent Gounelle


Kniha se mi líbila a doporučuji všem čtenářům, kteří se zamýšlí nad tím jak žijí. Recenzi si můžete přečíst zde

Kolik Knih jste v dubnu přečetli Vy?

5 komentářů:

  1. Sérii Selekce mám strašně moc ráda :)
    Carrie jsem viděla jen jako film, ale na knihu se také chystám :)

    OdpovědětVymazat
  2. První jsem teď v dubnu přečetla také a stejně jako tobě se mi tahle série moc líbí :) Jsem ale zvědavá jaké budou ty další dvě knihy.
    Bookshlef Stories

    OdpovědětVymazat
  3. Carrie jsem ted videla nedavno film a myslela jsem, ze strachy neusnu :-D

    OdpovědětVymazat