úterý 31. května 2016

Marťáskovy nejoblíbenější knihy

Ahoj
K napsání tohoto článku mě inspirovalo jedno úžasné video na KNIHÁNKOV - Svět knih.
Jedná se o nový kanál Rodaw a video, které mě inspirovalo, natočila její maminka. A teď slibované video


zde. Video se mi velmi líbilo, tak jsem se zamyslela nad mými nejoblíbenějšími knihami. A výsledek? Tento článek a malé překvápko na konci. Tak jdeme na to. Tady jsou mé nejoblíbenější knihy. Jsou to knihy, které jsem četla mnohokrát a ráda se k nim stále vracím.

V mládí byly mé oblíbené tyto dvě knihy


Obě knihy jsem četla mnohokrát a vracím se k nim ráda i v dospělosti.

Má oblíbená série






Tuto sérii jsem četla mnohokrát a ráda se k ní stále vracím, i když už ji mám načtenou a vím jak to dopadne.

Můj oblíbený thriller

Také přečteno mnohokrát a viděla jsem i film.

Má oblíbená kniha o pejskovi

Tato kniha se mi moc líbí a můžu ji číst stále dokola, i když konec je smutný. Knihu mám trošku okousanou, protože se ji snažil "číst" i náš pes Max, když byl ještě štěňátko.

A kniha o přátelství

Tuto knihu jsem měla nejdříve půjčenou z knihovny, později jsem si ji koupila do své knihovničky. Konec je smutný, ale jedná se o nádherný příběh.

A duchařina

I k této knize se ráda vracím.

Mezi mými nejoblíbenějšími knihami nemůže chybět Danielle Steel

Nádherný příběh o osudech jedné rodiny po potopení Titanicu. Na konci vždy bulím, na stejném místě.

A kniha Jany Paulové, která je úžasná a moc ji doporučuji.

A má nejoblíbenější? Opět Danielle Steel.
Nádherný příběh a na konci bulím a bulím.
A slíbené překvápko zde. Video z fotek mých nejoblíbenějších knih.



Jaké jsou Vaše nejoblíbenější knihy?

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek :) Metráčka a celkově S. Rudolfa jsem v pubertě milovala :)

    OdpovědětVymazat