neděle 3. dubna 2016

Troška povídání

Ahoj
Přeji pohodovou neděli a jsem tu s troškou povídání.

V pátek jsem měla ve schránce katalog Knižního klubu. Udělalo mi to velkou radost a vrhla jsem se na prohlížení katalogu. V katalogu je spousta zajímavých knih, věřím, že si tam může vybrat každý čtenář. Mě se tam líbí spousta knih, tak se rozmýšlím, které knihy objednám. Bude to boj.
Jste také členové Knižního kubu? Už máte také katalog? Vybrali jste si?

Se čtením to bylo tento týden slabší, ale věřím, že se to zlepší. Momentálně čtu tuto knihu



Zatím se mi líbí.

Co čtete Vy?

Dnes jsem měla odpočinkový den, protože jdu dnes do práce na noční. Tak si za chvíli půjdu chystat věci, pochopitelně i knížku, Čtu o přestávkách.

Přeji pohodový večer a pohodové knižní chvilky.

2 komentáře:

  1. Nejsem členem, protože ráda nakupuji, když chci a můžu a ne když musím :) A čtu Dívka, která si říkala Tuesday

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je nevýhoda Knižního klubu, nakupovat z každého katalogu, ale vždy si něco vyberu. Tu knihu jsem ještě nečetla, kouknu po ní.

      Vymazat