sobota 9. dubna 2016

Tip na zajímavý seminář



Ahoj
V dnešním článku jsem tu s tipem na jeden úžasný seminář.

Automatická intuitivní kresba a základy orientálního tance
Jedná se o velmi zajímavý seminář, který se koná 5.5 - 8.5. 2016 v Hostětíně. Seminář tam mají úžasné lektorky Lenka Singerová a Šárka Růžičková. Náplní tohoto semináře je automatická kresba, orientální tanec, meditace, muzikoterapie a procházky.

Já byla na tomto semináři před 3 lety a stále jsem plná dojmů a na seminář a na lektorky i ostatní lidičky stále často a ráda vzpomínám. Na semináři se mi velmi líbilo a lektorky Lenka a Šárka jsou úžasné, program byl bohatý. Lenka i Šárka si našly chviličku, kdykoli někdo z nás něco potřeboval, třeba jen popovídat. Všechny aktivity jsou dobrovolné, tak se každý může rozhodnout čeho se zúčastní. Bylo nádherné počasí, všechno kvetlo. Opravdová nádhera



Jelikož bylo krásně, chodili jsme na procházky po okolí.




Měli jsme i indiánský den a toto je indiánka v mém pojetí


Ubytování příjemné a jídlo vynikající, jedná se většinou o vegetariánskou stravu. Sice nejsem vegetarián, ale velmi mě tam chutnalo.
Sešla se tam výborná parta a bylo nám tam všem moc fajn. S některými z nich jsem stále v kontaktu. Všichni jsme se tam za těch pár dní rozzářili jak sluníčka.
Při psaní tohoto článku na tyto krásné dny vzpomínám a ukápla i nějaká ta slzička.

Seminář doporučuji. Může to být příjemný odpočinek od všeho a zároveň si tam každý může i něco vyřešit ze svého života. Mě tento seminář velmi pomohl a ráda bych na ten seminář jela někdy znovu. Poslední 3 roky mě to nevyšlo, bohužel, tak se uvidí.

Více o tomto semináři zde. Na seminář se stále můžete přihlásit.

Další termíny budou ještě v červenci a v říjnu.

O ubytování se více dočtete zde

Pro ty, kteří nejsou nakloněni těmto seminářům, doporučuji zajet do Hostětína na výlet, nebo i na dovču. Je tam nádherně.




Jak se Vám tento tip líbí?

4 komentáře:

  1. Ahoj Marti, tak to vypada na uzasny zazitek a ta priroda kolem , tak uklidnujici:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Marti, moc pěkný článek. Já přírodu miluju. Tohle je krása! :)

    OdpovědětVymazat