pondělí 4. dubna 2016

Marťásek opět v knihovně

Ahoj
Dnes mi došel e-mail z knihovny, že knihy, které jsem měla rezervované, jsou pro mně nachystané. Protože jsou to knihy na které jsem se hodně těšila, tak jsem se vydala do knihovny.

Jsou to tyto knihy


Četla jsem 1. a 2. díl této série, tak se chci ze zvědavosti pustit i do této knihy,
Jaký je Váš názor na tuto sérii?



A konečně 3. díl série Selekce. Na tuto knihu se vrhnu brzo a na čtení se těším.

Jiným knížkám jsem v knihovně odolala a šla jsem se kouknout i na výprodej, který stále probíhá a také jsem odolala. Tak spokojenost.

Přeji pohodový večer

Já se budu chystat opět do práce na noční.

2 komentáře:

  1. :) moc hezký výběr. Tímto článkem jsi mi připoměla, že bych si měla První také už půjčit. Četla jsem oba díly a nemohu si nechat ujít poslední ☺.

    Měj se krásně, Mimozemšťanka

    OdpovědětVymazat