pondělí 18. dubna 2016

Báječný víkend v Brně a nové knihy

Ahoj
V dnešním článku se koukneme na můj báječný víkend v Brně. V sobotu ráno jsem jela vlakem do Brna. Počasí příjemné, do Brna jsem se těšila. Vlak měl trošku zpoždění, ale nebylo to tak hrozné, tak mi to tolik nevadilo.

Po příjezdu do Brna jsem nejdříve zamířila do prodejny Knižního klubu. Chtěla jsem se kouknout na nějaké knihy. A jak to dopadlo?

Koupila jsem si 2 knihy


Od tohoto autora jsem četla knihu Jsou světla, která nevidíme a byla jsem nadšená. Proto jsem neodolala a koupila si tuto knihu. Už se těším až se do ní začtu a věřím, že také budu nadšená.




Můj život poslední dobou není jednoduchý tak jsem sáhla po této knize. Také si ji chci brzo přečíst.

Pak už jsem pospíchala na Zelný trh, kde se konala Slavnost medvědího česneku. Ochutnala jsem dobroty z medvědího česneku. Ochutnala jsem pečenou bramboru s česnekovým máslem a mufin s medvědím česnekem a slaninou. Bylo to moc dobré.

Potom už jsem pospíchala na návštěvu za svou rodinou. Večer jsme se vypravili do nedaleké hospůdky na pivko a příjemně jsme si popovídali. V neděli dorazili i moje sestry Mirka s dcerou Elenkou a Jana. V dubnu měli holky narozeniny, tak jsme to trošku oslavili. Má neteřinka Elenka "perlila".

Odpoledne jsem se vypravila na vlak domů. Než mi jel vlak tak jsem šla šmejdit ještě do Vaňkovky a do Tesca a zavítala jsem i do levných knih.

Tam jsem neodolala a koupila 1 knihu
Zbavte se negativní energie

Myslím, že tato kniha je v dnešní době hodně aktuální.

Jaký byl Váš víkend?

Přeji pohodový večer a dobrou noc.

2 komentáře: