čtvrtek 27. srpna 2015

Letní čtení

Ahoj.
K napsání tohoto článečku mně inspiroval jeden příspěvek na facebooku. Díky tomu příspěvku jsem se zamyslela a spočítala si kolik knížek jsem přečetla za červenec a srpen.
Je to 15 knih
Většinou tolik knih nepřečtu, ale byla jsem delší dobu na neschopence s ramenem, tak času na čtení bylo víc.
A teď, které knihy jsem přečetla:

  • Jíst, meditovat, milovat - Elizabeth Gilbert
  • To prší moře - Radka Třeštíková
  • série Landry - Virginia Andrewsová (5 knih)
  • Dívka, která se třpytila - Lauren Beukes
  • Krvavá hraběnka - Linda Lafferty
  • Zátiší s kousky chleba - Anna Quindle
  • Podezřelý - Robert Crais
  • Nejtemnější hodina - Barbara Erskinová
  • Potok stínů - Joy Fieldingová 
  • Ještě jsem to já - Lisa Genova
  • Zmizelá - Gillian Flynn
Nyní čtu knihu: Všechno mi řekni - Lisa Jackson
Tuto knihu také asi přečtu do konce srpna.

Kolik knih jste přečetli během července a srpna Vy?

V nejbližší době bych ráda přečetla tyto knihy:

A možná ještě nějaké další.

Přeji pohodový konec srpna a příjemné knižní chvilky.

Žádné komentáře:

Okomentovat