neděle 23. srpna 2015

Nová kniha v mé knihovničce.

Ahoj! 
Přeji nádhernou pohodovou neděli. 
O víkendu jsem byla v Brně, tak jsem se stavila v prodejně Knižního klubu. Prohlédla jsem si knížky, které mně zajímaly a koupila si novou knihu.
Tou knihou je kniha Pegas od Danielle Steel. Kniha vyšla tento týden a vydalo ji nakladatelství Ikar. 
Těším se až se pustím do čtení.
Danielle Steel patří mezi mé oblíbené autorky a mám ve své knihovničce několik knížek od této autorky. Mezi mé nejoblíbenější patří knihy Dar, Nevýslovná láska, Prsten, Kněžna.
Četli jste některou knihu od Danielle Steel? Máte některou ve své knihovničce?

2 komentáře:

  1. Daniel Steelovou jsem jeden čas četla hodně, taky už je to hodně let :-) Teď už je na mě trochu přeslazená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některé knihy ano. Mám od Danielle Steel oblíbené knihy, které se mně líbí pořád. Jsem moc zvědavá jaká bude kniha Pegas. Podle anotace to nevypadá špatně.

      Vymazat