neděle 27. října 2019

Den, kdy jsem zahlídla lásku - Josie Silverová

Den, kdy jsem zahlídla lásku - Josie Silverová

Den, kdy jsem zahlídla lásku  je krásný romantický příběh, který si oblíbíte od prvních stránek a nebudete chtít knihu odložit, dokud nedočtete. 


Název: Den, kdy jsem zahlídla lásku 
Autor: Josie Silverová 
Nakladatel: Cosmopolis 
Počet stran: 365
Rok vydání: 2019 

Recenze 

Laurie se jednoho prosincové dne vrací autobusem z práce domů. Cestou přemýšlí o všem možném. Autobus zastaví na další zastávce a Laurie si všimne může, který sedí na lavičce a čte knihu. Muž se z nějakého důvodu zahledí na okno, kde sedí Laurie a dlouho se na sebe dívají. Laurie nedokáže odvrátit pohled. Laurie není schopna vystoupit z autobusu a zároveň si přeje, aby muž nastoupil do autobusu. Nestane se tak a autobus odjíždí. Laurie potom pomocí své kamarádky Sary muže všude hledá. Laurie a Sára se chystají na každoroční vánoční večírek, kde chce Sara Laurie představit svého přítele. Laurie zjistí, že to je muž z autobusové zastávky, kterého hledá. Jak to bylo dál a jaké dobrodružství Laurie, Sara a Jack zažijí se dozvíte, když si knihu přečtěte.

Kniha se mi líbila, četla se velmi dobře. Začetla jsem se od první stránky a nebyla jsem schopna knihu odložit. Knihu jsem přečetla během dvou večerů. I když jsem tušila od začátku jak příběh skončí, čtení jsem si užívala. Jsem poslední dobou přecitlivělá, tak jsem si i slušně poplakala. Doporučuji především čtenářkám, které mají rády krásné romantické příběhy. Doporučuji připravit si i dost kapesníků, citlivějším čtenářkám se budou rozhodně hodit.




Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Cosmopolis

Moje hodnocení: 100%

Žádné komentáře:

Okomentovat