pondělí 18. listopadu 2019

Marťáskův báječný víkendík v Ostravě a v Karviné

Ahoj

Přeji pohodovou neděli a vítám Vás u nového článku. V dnešním článku Vás vezmu na knižní srazík Ostravského gangu v Ostravě a do knihkupectví v Karviné. Oba dva dny byly báječné a stále jsem myšlenkami v Ostravě i v Karviné. Nejraději bych jela hned zpět. A nyní se na ty dva báječné dny koukneme podrobněji. 



Můj víkendík začal v sobotu ráno a prvním cílem byla Ostrava a knižní srazík s Osravským gangem. Nabalila jsem si batůžek a nezapomněla i na dárečky. Na čtení jsem si do vlaku vzala knihu Pařížská švadlena. Cesta začala dobře, v Břeclavi jsem přestoupila do správného vlaku, ale začaly první komplikace. Vlak vyjel z Břeclavi se zpožděním a tak jsem do Ostravy přijela později než jsem měla. V Ostravě jsem zamířila na šalinu, která mě zavezla na místo srazu, kterým bylo Forum Nová Karolina. Nevím jak se mi to povedlo, ale vystoupila jsem o zastávku dříve. Naštěstí to už nebylo daleko a brzo jsem se setkala s holkami. Sešly jsme se já, Irenka z Knihánkova, Peťa a Andrejka. Mělo nás být víc, ale někteří nedorazili. Byl to takový komornější srazík a měli jsme tak na sebe víc času. První naší zastávkou byla restaurace Pizza Coloseum. Všechny jsme si daly výborné jídlo. Já jsem si dala výborné lasagne. Měli jsme i prosecco. Potom jsme vyrazily na kávu a to do kavárny Stará aréna Ostrava. Kavárna to byla příjemná a káva vynikající. A jako správné knihomolky jsme vyrazily do našeho oblíbeného knihkupectví. Čas strávený v knihkupectví byl jako vždy báječný. Potom jsme zavítaly do Karolíny a konkrétně se stavily v Ugu. Tam jsem si nedala nic. Během společně stráveného času bylo spoustu povídání a smíchu a bylo to moc fajn, i když jsme se tentokrát sešly jen 4. A pak už byl čas vyprovodit Irenku na autobus do Brna. My 3 pak pokračovaly dál a to do restaurace Toni, kde jsme si daly večeři. Já jsem si dala vynikající česnečku a kuřecím řízečky v bramborákovém těstě a také zázvorový čaj. Všechno bylo moc dobré a byla jsem dost přejezená. Potom jsme se rozloučily i s Peťou a já pokračovala s Andrejkou k ní domů, byla jsem domluvená, že u ní přespím. S Andrejkou jsme si daly čajík, chvíli si vykládaly a pak šly spát.

Ráno mi Andrejka nachystala výbornou snídani a poradila jak se nejlépe dostanu do Karviné, to byl druhý cíl mého výletu. Cestu do Karviné jsem zvládla dobře i cestu k Tescu, kde je i knihkupectví Dobrovský, kam jsem měla namířeno. Opět jsem vystoupila o zastávku dříve a šla kousek pěšky, ale nevadilo to. Moc jsem se těšila na Marka, který v knihkupectví pracuje. V knihkupectví jsem strávila velmi příjemné zhruba 4 hodinky a bylo to báječné. Mohla jsem tak nakouknout jaká je práce v knihkupectví. I když já jsem nic nedělala, jen dělala společnost. Marek je šikovný knihkupec a svědomitě si plnil své povinnosti, stejně tak jeho kolegyňka. I tak bylo spoustu prostoru na velmi příjemné povídání. Koupila jsem si 2 knihy. I tam to uteklo velmi rychle a musela jsem na vlak. Vůbec se mi nechtělo, ale nedalo se nic dělat. Cesta domů proběhla dobře, bez větších problémů.




Byly to nejbáječnější dva dny a domů jsem odjížděla se spoustou zážitků, ale i moc smutná, že to tak moc rychle uteklo. Stále na ty dny myslím a nejraději bych jela zpět a prožila ty chvíle znovu. Všichni mi moc chybí. Naštěstí se se všemi brzo uvidím. S Markem a zase jinými booktubery příští týden a s holkami na začátku prosince. Na obě setkání se moc těším. Našla jsem si mezi booktubery báječné přátele a setkání s nimi je pro mě pohlazení po duši, velmi příjemný relax. Jen ta setkání utečou vždy až moc rychle, ale stojí za to. 

2 komentáře:

  1. Ty jo, mně teď úplně chybí ta atmosféra blogerského srazu. Doufám, že se jednou taky zase na nějaký podívám! :)

    OdpovědětVymazat