neděle 15. července 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 26

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. Ještě mám resty a nezveřejnila několik článků. Brzo napravím, slibuji. V osobním životě stále problematické, ale jsem aktivnější než dřív. Pokračuji ve větším úklidu a je to fajn.

Dala jsem si za úkol zmenšit hromadu knih s knihovny, které mám doma a celkem se mi to daří. Některé už mám doma hodně dlouho, je to ostuda. Jak ty knihy postupně čtu, tak si říkám jak je možné, že jsem ty knihy tak dlouho měla doma a nečetla je. Jenže těch zajímavých knih v knihovně je stále hodně, hlavně novinek. A v é knihovničce čeká na přečtení také spousta zajímavých knih. A co Vy? 

Dočtená kniha
Kniha se mi líbila a dostala se mi do rukou v pravou dobu. Kniha je zajímavá, i motivační. A dozvěděla jsem se i spoustu zajímavostí o Norsku.

Přečtené knihy
Kniha se mi velmi líbila. Krásný, silný příběh o přátelství mladého učitele a tučňáka. Mladý učitel tučňáka zachrání s ropné skvrny, kde byl tučňák uvězněn. Tučňák odmítne učitele opustit a tak s ním zůstane a tak změní učiteli život. Vzájemně se toho spoustu učí. Za sebe doporučuji.

I tato kniha se mi velmi líbila. V knize jsou dvě povídky o ženách, mužích, lásce, vztazích a zajímavých schopnostech. Druhá povídka se mi líbila o něco víc. Četli jste? Líbila se Vám kniha?

A nyní čtu knihu Bez naděje a baví mě. Baví mě vztah Sky a Holdera a jsem zvědavá jak to bude dál. Kniha se čte velmi dobře. Čte se mi velmi dobře, i když už jsem na tuto knihu trošku starší čtenářka.

Já se ještě dívám na film Ať žijí duchové 👻 a půjdu spát, budu brzo vstávat. Mám příští týden v práci ranní. Přeji pohodový příští týden a v neděli se můžete těšit na článek. Resty doufám doplním také brzo. Jakou knihu čtěte Vy. Pochlubte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat