neděle 15. dubna 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 14

Ahoj
Přeji pohodový večer a vítám Vás u nového článku. Minulou neděli článek nebyl, tak tentokrát se spolu ohlédneme za týdny dvěma. 

Po velikonocích jsem měla ranní a byla jsem ráda, že je pracovní týden kratší. O víkendu jsem si užívala procházek se psem.

Tento týden jsem měla v práci noční a po dvou týdnech pracovních kratších se mi tento týden zdál nekonečný a náročný. Šest nočních po sobě je náročných a tentokrát ještě víc. Spala jsem celý týden špatně, tak jsem byla hodně unavená. Včera jsem odpočívala a už jsem v pohodě. Dnes jsem už byla aktivnější.

Stáhnout se snažím stravovat zdravější a pravidelně. Celkem to jde, ale zdaleka to není dokonalé a je stále na čem pracovat. Používám aplikaci Kalorické tabulky, kde si píšu, co sním. O víkendu to teď bylo horší, ale bylo to menstruací. Hůř jsem odolávala dobrotám a měla pořád na něco chuť a chutě všelijaké. Mívám to tak každý měsíc. Od z8třka se už zase začnu snažit víc. Ještě chci přidat víc pohybu, ale to zatím moc nejde. Na tom budu muset zapracovat. A na jídelníčku chci ještě také zapracovat. 

Přečtená kniha


Kniha se mi hodně líbila. Jedná se o velmi příjemné čtení, příjemnou oddechovku. Dalo by se říct, že je i knihou k zamyšlení. Stejně jako Isabelle si těžko zvykám na nové věci v mém životě, špatně dělám změny v mém životě. Tak byla tato kniha přesně pro mně, i motivací, inspirací. Knihu jsem měla půjčenou z knihovny. Uvažuji o tom, že si knihu koupím do své knihovničky.

Rozečtené knihy
Kniha je zajímavá, ale budu ji ještě číst asi dlouho.

Už je to 106 let, co Titanic vyplul na svou první a také poslední plavbu. Tuto knihu jsem si šetřila na tyto dny. Knihu jsem začala číst 10.4., tedy v den, kdy Titanic vyplul. Kniha se mi líbí. Kniha je ve slovenštině. Čte se mi dobře, ale musím se víc soustředit na čtení.

Přeji pohodový večer a úspěšný příští týden. Jaká kniha dělá společnost Vám?

3 komentáře:

  1. Ahoj :-)
    Tak to jsem ráda, že se průšvih líbil. Taky nemám ráda změny, tak jsem zvědavá, jak kniha zapůsobí na mě.
    Do Salemu jsem se nepouštěla, když byla možnost o ni bojovat v konkurzu, protože jsem četla autorčinu předchozí knihu o Cleopatře a to byla neskonalá nuda a co vím, tak některé blogerky tuhle knihu také zrovna nepochválili.
    U děvčete mi je líto, že jde o slovenský výtisk, protože bych se jinak po ní asi určitě i koukla.
    Snad se ti tedy bude vše dobře číst. Přeji hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Děkuji za krásný komentář. Kniha Čokoládový průšvih se mi líbila hodně. Správná kniha pro mně, čtená ve správný čas. Dievča z Titanicu se mi čte dobře, jen se musím víc soustředit. Kniha ve Slovenštině, je to výzva. A Sálem mám z recenzního konkurzu a zaujala mě tématem. Je zajímavá, ale ne tolik čtivá. Přeji pohodový den

      Vymazat