neděle 1. dubna 2018

MARŤÁSKŮV TÝDEN S KNÍŽKOU 13

Ahoj
Dnes ještě jeden článeček a to pravidelné nedělní ohlédnutí za uplynulým týdnem. V práci jsem měla odpolední, pracovní týden zkrácený, jen 4 dny. Všichni jsme se v práci těšili na prodloužený víkend.

Přečtené knihy


 Kniha z období 2.světové války. Na tuto knihu jsem se chystala už dlouho. Když jsem zjistila, že knihu mají v knihovně, knihu jsem si půjčila a hned přečetla. Příběh je vyprávěn z pohledu devítiletého chlapce Bruna. Jeho otec je důstojník SS a kvůli své práci se z Berlína stěhují s rodinou do Polska. Brunovi se v novém bydlišti nelíbí až do dne, kdy potká Šamuela. Ten je ovšem za plotem a nikam jinam nesmí. Tak se chlapci u plotu schází každý den a povídají si. Jejich přátelství je zvláštní, přesto je pro oba chlapce důležité. Knihu doporučuji.


Kniha se mi velmi líbila, krásný silný příběh. Annie má v životě všechno, co si může přát, ale jednoho dne se všechno změní. Utrpí velkou ztrátu a odjíždí se vyrovnat s tím vším do rodného městečka, kde její rodina po generace vyrábí javorový sirup. Vzpomíná na svou první lásku, na milovanou babičku a vaří. Doporučuji přečíst tuto knihu a prožít příběh Annie. 


Po této knize jsem sáhla poslední den v měsíci. Hlášky z této knihy jsou opravdu povedené. Hodně jsem se při čtení nasmála, tekly mě i slzy. Knihu doporučuji.

Ve středu jsem jela do práce dřív. Měla jsem v Břeclavi nějaké vyřizování a oběd jsem ten den vyřešila tak, že jsem se stavila v cukrárně na výborný salát s kuřecím masem. Na saláty moc nejsem, ale tento salátek je výborný. Stavila jsem se i ve zdravé výživě a koupila nějaké zdravé dobroty. Byla tam i ochutnávka čokolády a byla vynikající. Mňam.




Začala jsem se zdravěji stravovat, nebo spíš snažím se jíst zdravěji. Pravidelné jídlo, víc zeleniny, míň sladkostí. Znáte to. Ještě by to chtělo zařadit pohyb, ale jsem lenoch. Mám volno, tak s jídlem to celkem jde, celkem se držím. Tedy ne na 100%, ale je to lepší než jak jím normálně. Používám aplikaci Kalorické tabulky. Horší to bude až půjdu do práce. Jsem docela baculínek, tak mě čeká dlouhá cesta. Pokud byste měli zájem, přidám fotky i různých jídel, které jím. Zatím jsem je nepřidávala, není to na 100% správně a nevěděla jsem, jestli by Vás zajímaly. Tak případně napište do komentáře.



A piju tento zelený čaj. Je moc dobrý.

Už jsem došla na to, proč mě nešly nahrávat fotky. Tak jsem moc ráda.

Přeji pohodové Velikonoce. Jaká kniha Vám dělá společnost?

Žádné komentáře:

Okomentovat