neděle 8. listopadu 2015

Výlet do Brna a nové knihy do mé knihovničky

Ahoj.
Přeji krásnou pohodovou neděli.
Včera jsem si udělala malý výlet do Brna. Cesta vlakem příjemně ubíhala a já přečetla několik stran, knihy Vypravěčka.
Po příjezdu do Brna jsem nejdříve zamířila do Galerie Vaňkovka a zamířila do knihkupectví Dobrovský.
K narozeninám jsem dostala od mých sestřiček dárkový poukaz do Galerie Vaňkovka a tak jsem se rozhodla konečně poukaz využít a utratit právě v knihkupectví.
Tak jsem chodila po knihkupectví a kochala jsem se tou spoustou nádherných knih. Mé knihomolské srdce zatoužilo po spoustě knih, ale to možné nebylo.

Takto to dopadlo:



Antistresové omalovánky Čarovný les

Už se těším až se Pustím do vybarvování.

A kniha a také záložka do knihy


Na knihu jsem zvědavá a už se moc těším až se pustím do čtení.

Ke knize byly i dárečky

Potom jsem strávila několik příjemných hodin se svou rodinou a jela zase zpět domů. Cesta zpět vlakem byla příjemná a brzo jsem byla doma.
Máte také nějaké nové knihy ve své knihovničce?

Žádné komentáře:

Okomentovat