neděle 15. listopadu 2015

Antistresové omalovánky

Ahoj.
Nedávno jsem si koupila ANTISTRESOVÉ OMALOVÁNKY 

Dnes odpoledne jsem se rozhodla pustit do vybarvování. Nachystala jsem si pastelky a pustila se do prvního obrázku

A moc mě to bavilo a tak jsem se pustila do dalšího obrázku


A pak ještě jeden


Za sebe ANTISTRESOVÉ OMALOVÁNKY doporučuji. Je to příjemný relax a tak zaběhněte do knihkupectví pro ANTISTRESOVÉ OMALOVÁNKY a do papírnictví pro PASTELKY a pusťte se do svých prvních obrázků.

4 komentáře:

  1. Miluju omalovánky už od dětství. Vždycky jsem měla tendenci vymalovavat všechno, co šlo, od písmenek po obrázky. Minulé Vánoce jsem dostala omalovánky mandal. :)

    www.brcqo.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za milý komantář a přeji příjemné chvilky s mandalkami. I já jsem v dětství měla ráda omalovánky. Vybarvování mandalek je mým relaxem už několik let.

    OdpovědětVymazat
  3. Omalovánky pro dospělé, jsou skvělá záležitost. Já jsem jim propadla na začátku léta a od té doby už jich mám doma několik. Mezi nimi i Čarovný les o) Zrovna teď nad jedním obrázkem sedím... Doporučuji na FB skupinu Omalovánky pro dospělé, dá se tam najít skvělá inspirace na knížky omalovánek, čím vybarvovat nebo se kochat vybarvenými obrázky ostatních o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Na skupinu se podívám. Děkuji za inspiraci.

      Vymazat