úterý 7. srpna 2018

MARŤÁSKOVA KNIŽNÍ HROMÁDKA - SRPEN 2018

Ahoj
Máme 7.srpna a tak je nejvyšší čas představit Vám knižní hromádku aneb TBR na srpen. Do hromádky jsem vybrala tyto knihy.

Jako první knihu jsem vybrala příběh z období 2.světové války. Knihu jsem už přečetla a více se dozvíte v článku přečtené knihy.

Další vybranou knihou je opět příběh z období 2.světové války. I tuto knihu jsem už přečetla.

A další kniha je opět příběh z období 2.světové války. Knihu jsem přečetla během dneška.

A další kniha. Deník Anny Frankové ve slovenštině. Tento poklad jsem ulovila na knižním srazu v Brně v sobotu.

Kniha Bez naděje se mi líbila, tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit tato.

A totéž platí i v tomto případě. Kniha Cinder a Ella se mi moc líbila, tak jsem zvědavá jak se mi bude líbit druhý díl.

Tak to je má hromádka na měsíc srpen. Až teď jsem si uvědomila, že většina hromádky jsou knihy z období 2.světové války. Docela se mi teď knihy z tohoto období sešly.

Pravděpodobně přečtu i tuto knihu
A je to opět kniha z období 2.světové války.

Jinak případně přidám ještě další knihy podle nálady.

Přeji pohodový večer. Jakou knihu čtěte Vy? Pochlubte se.

Žádné komentáře:

Okomentovat