pondělí 4. dubna 2016

Jedno nádherné video a příběh našeho pejska Maxe

Ahoj
Dnes odpoledne jsem se koukla na YouTube na jedno nádherné video na Rodaw z Knihánkova
Je to nádherné video o pejscích, které Rodaw mají doma. Většina pejsků je z útulku, kteří jsou v rodině Rodaw šťastní a prošli u nich neuvěřitelnou proměnou jak fyzický stav, tak psychika. 

Více už se dozvíte ve videu. Koukněte se na krásný psí příběh. Mě tekly slzičky od začátku až do konce. Tak je to nádherné.

A teď už slibovaný příběh našeho pejska. 
S manželem jsme se několik let dohadovali jakého psa chceme. Pořád jsme se nemohli dohodnout a pak jednoho dne přišel manžel domů s tím, že u obchodu jsou vyhozená štěňata a mám se jít podívat. Tak jsme se šli na štěňata kouknout a já jsem vzala jedno z nich do náruče a bylo rozhodnuto. Pejsek se jmenuje Max a už 4 roky je náš kamarád. I když někdy zlobí, našeho rozhodnutí nelitujeme a máme ho moc rádi a on nám to mnohonásobně oplácí.

Máte také svého psího kamaráda?

1 komentář: