úterý 10. září 2019

Muž, který už nikdy nebude spát vedle mě - Silvia Araziová

Muž, který už nikdy nebude spát vedle mě - Silvia Araziová 


Krásný příběh o ženě, která o rozvodu hledá sebe sama, vyrovnává se se situací a najde mnohem víc. Kniha Muž, který už nikdy nebude spát vedle mě by vám neměla uniknout.


Název: Muž, který už nikdy nebude spát vedle mě 
Autor: Silvia Araziová 
Nakladatel: Metafora 
Počet stran: 171
Rok vydání: 2019

Recenze 
Příběh začíná jedné noci. Je to poslední noc společného života Lucie a Pedra. Jejich manželství po jedenácti letech končí. Z počátku je Lucii po Pedrovi smutno. Postupně se se situací vyrovnává, ale na Pedra vzpomíná často. Lucie zažívá veselé, i smutnější situace. Lucie žije s dcerou Morenou. Pracuje v kavárně s knihkupectvím a práci s knihami miluje. Postupně znovu nachází pevnou půdu pod nohama.

Kniha se mi líbila, četla se velmi dobře. Je to čtení na jeden až dva večery a doporučuji především ženám. Příběh o lásce, manželství, osamělosti a vzpomínání na minulost. Kniha má velmi povedenou obálku, stejně jak další knihy z edice 7lásky. V knize jsou také pěkné ilustrace. Je druhou knihou, kterou jsem z této edice četla. Edici 7lásky jsem si zamilovala a těším se na další knihu této edice, která by měla vyjít v září.

Moje hodnocení: 100%

Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji Nakladatelství Metafora

Žádné komentáře:

Okomentovat